رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مرکز مازندران، از برگزاری نخستین مانور اطفاء مراتع و جنگل‌ها با حضور عوامل اجرایی سازمان‌جنگل‌های کشور در ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 October 2015
به گزارش تابناک مازندران مهدی شکری ساروی در گفت‌وگو با خبرنگار در ساری اظهار داشت: مانور اطفاء حریق در مراتع و جنگل‌ها به منظور آمادگی وهماهنگی در کاهش خسارت در بحران دوشنبه هفته جاری در شرکت صنایع چوب کاغذ مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مانور اطفای حریق با حضور کارشناسان و عوامل اجرایی سازمان جنگل‌ها و مجریان طرح جنگل‌داری در ساری برگزار می‌شود، گفت: با ایجاد هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها میزان خسارت در مواقع بحران به حد اقل خواهد رسید.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مرکز مازندران افزود: یکی از اهداف اجرای این مانور در استان جلب توجه همه دستگاه‌ها و مردم به جهت اهمیت مراتع و جنگل‌ها بوده و تا در مواقع بحران دستگاه‌ها با آمادگی همه جانبه به وظایف خود را در مواجهه با آن آشنا باشند.
شکری افزود: برگزاری این رزمایش‌ها اهتمام ویژه و گام‌های استوار مدیریت بحران استان برای کاهش اثرات بلایای طبیعی را نشان می‌دهد و در واقع و راهی کارآمد برای آمادگی بیشتر، شناسایی نقاط قوت و ضعف است.
وی با بیان اینکه برگزاری مانور اطفای حریق در جنگل و مراتع سبب ارتقای سطح کیفی و کمی همکاران در مواقع بحران می‌شود، تصریح کرد: در این رزمایش همکاران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری و میاندورود آموزش‌های جدید مهار آتش را با وسایل و تجهیزات زمینی فرا می‌گیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار