کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 12 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در ۲۱ آبان ماه به این شرح است:

محموله کود شیمیایی قاچاق به مقصد نرسید 

سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف یک خودروی کامیون با 17 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد محمدپور" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصدهای اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی، از تردد یک محموله کود شیمیایی قاچاق از محور استان گلستان به یکی از شهرستان های استان مازندران با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام  اطلاعاتی موفق شدند خودروی مورد نظر را حین تردد در محور ورودی شهرستان ساری متوقف کنند .

سرهنگ محمود پور از کشف  17تن و 500 کیلو گرم کود شیمیایی فاقد مجوز حمل  در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: ارزش مقدار کود شیمیایی قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ محمدپور در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز ، یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

----------------------------

دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در بهشهر 

سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري عاملان اصلی آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علی اکبر قلی پور"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع مشکوک آتش سوزی در یک خودرو و یک خانه باغ  موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11  قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد: ماموران ضمن حضور در صحنه و بررسي ميداني اقدامات پلیسی را برای شناسايي عامل یا عاملان آتش سوزی آغاز کردند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام اقدمات فنی و اطلاعاتي 2 متهم وقوع این دو حادثه شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی طي 2 عمليات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر جرم شده بودند با مشاهده ادله و مستندات تکميلي به ایجاد آتش سوزی در این موارد به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر پايان بیان داشت: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطع و قانوني پلیس مواجه خواهند شد.

----------------------------


دستگیری مامور قلابی در ساری 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی ساری از دستگيري فردی که با جعل عنوان مامور از شهروندان اخاذي مي کرد، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده " با اعلام اين خبر، گفت: در پي مراجعه تعدادی از شهروندان به مراکز انتظامی  مبني بر اين که فردي با عنوان مامور انتظامي از آن ها به طریق مختلف اخاذي کرده است، موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

وي، افزود: با بررسي های انجام شده  متهم که با جعل عنوان مامور انتظامی به طرز ماهرانه اي اقدام به اخاذي از از شهروندان کرده بود  شناسایی و  پس از  هماهنگی های  قضایی دستگیر شد.

سرهنگ حسن زاده تصريح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده  به اخاذی از شهروندان اعتراف کرد و در بازرسي از نامبرده تجهیزات پلیسی شامل  کلت پلاستیکی ، شوکر ، دستبند و ...  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان از شهروندان خواست: در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعا موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند .

----------------------------

دستگیری 4 شکارچی غیرمجاز در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 4 شکارچی غیرمجاز و کشف 3 قبضه اسلحه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمودحسین زاده" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح اين خبر بیان داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی با همکاری مأموران محیط زیست، ضمن هماهنگی با مقام قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی 4 شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از متهمان 3  قبضه اسلحه شکاري ساچمه زني غیرمجاز  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: متهمان  پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

----------------------------

توقیف 58 خودرو در اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی آمل 

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف 58 دستگاه خوردو و دستگیری 20 سارق و2 شرور متواری و در اجراي طرح انتظامی و عملیاتی مهار در آن شهرستان خبر داد.. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی داداش تبار "در تشریج این خبرگفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح انتظامی مهار در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل هدف از اجرای این طرح را، دستگیری سارقان، برخورد با اراذل و اوباش، توقیف خودروهای متخلف و دارای تغییر وضعیت وبرخورد با رانندگان هنجارشکن عنوان کرد و اظهار داشت: در اجراي اين طرح ماموران موفق به توقیف 58 دستگاه خوردو، دستگیری 20 سارق، 2 شرور و کشف 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند .

سرهنگ داداش تبار در خاتمه ضمن تأکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پليس در برقراری نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت های پليسي110، پليس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان ياری کنند.

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار