معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 14 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرادعلی پیوند روز سه شنبه در نشست پشتیبانی برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و سفر راهیان پیشرفت افزود: این اردو برای ۱۲۰ نفر از خبرنگاران استان برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت برای کرمان و مشهد برنامه‌ریزی شده و اصحاب رسانه استان در سفر به کرمان علاوه بر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از واحد‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان کرمان بازدید خواهند کرد.
پیوند عنوان کرد در ادامه اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا (ع) از واحد‌های تولیدی بزرگ استان خراسان رضوی بازدید می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یادآور شد: این اردو با هدف آشنایی خبرنگاران با پیشرفت‌های بزرگ کشور و همچنین آشنایی با توان و تخصص جوانان ایرانی برگزار می‌شود.
پیوند در ادامه به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره و عنوان کرد: این جشنواره مدلی از خبرنگاران مومنانه را ارائه خواهد داد که با مشارکت بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی خبرنگاران را به انتشار اخبار امیدآفرینی تشویق کرد و گفت: امیدآفرینی از طریق اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم محقق می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تعامل مثبت و تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی و روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها برای تبیین دستاورد‌ها و خدمات نظام تاکید کرد.

پیوند اظهار کرد: امروزه قدرت رسانه‌ای و نقش تعیین کننده آن‌ها در جهت دهی افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و مدیران باید هموراه در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های خود به پیوست رسانه‌ای نیز توجه کنند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: سپاه و بسیج وظیفه خود می‌داند که حامی اقشار نیازمند باشد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران در اخبار خود چهره خوبی از استان به نمایش بگذارند هر چند که کسی منکر نارسایی‌ها و کمبود‌ها نیست، اما آنچه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است امید آفرینی و تقویت ایمان است.

وی گفت: بیان خدمات نظام و دولت می‌تواند مشوقی برای خدمات رسانی بیشتر مسئولان باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفته بسیج رونمایی می‌شود و تا ۱۵ دی ماه آثار خبرنگاران جمع آوری و داوری می‌شود.
سرگرد پاسدار عباس رضایی با بیان اینکه محور‌های جشنواره ابوذر همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره در ۱۵ دی ماه اعلام خواهد شد، عنوان کرد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر ابتدا به صورت استانی و در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود سپس آثار برتر خبرنگاران هر استان به مرحله کشوری راه می‌یابند و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان رده بالای کشور برگزار و از خبرنگاران منتخب تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار