دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: در قانون بر اختصاص یک درصد از بودجه برای ترویج و ارائه خدمات در حوزه ایثار و شهادت تأکید شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 14 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، رضا رحیمی‌نسب، دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور بعدازظهر امروز در نشست مشاور وزیر در امور ایثارگران با مدیران عامل صنعت آب و برق با اشاره به رویکرد دولت در رسیدگی و توجه به امور ایثارگران اظهار کرد: توجه و تکریم و خدمت‌رسانی به ایثارگران و همچنین ترویج مسائل فرهنگی از اولویت‌ها و رویکرد‌های دولت در حوزه ایثارگران است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دستگاه‌های اجرایی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان زیرساخت فرهنگ مدنظر قرار گیرد و این مهم امروز مغفول مانده است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: اگر به فرهنگ ایثار و شهادت توجه شود، بسیاری از معضلات و مشکلات رفع می‌شود.

رحیمی‌نسب با تأکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم رویکرد علمی و عملیاتی در حوزه ایثارگری است، گفت: در همه دستگاه‌ها مشاور و مسؤول امور ایثارگران امور مربوط را مانند گذشته به‌صورت ویژه پیگیری کنند.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام‌شده در حوزه ایثارگری در وزارت نیرو و دستگاه‌های تابعه در استان‌ها خاطرنشان کرد: در استان سمنان در حوزه صنعت آب و برق اقدامات مطلوبی در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: در قانون بر اختصاص یک درصد از بودجه برای ترویج و ارائه خدمات در حوزه ایثار و شهادت تأکید شده است.

در این نشست، مدیران عامل صنعت آب و برق خدمات خود را در حوزه ایثارگران ارائه کردند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار