امام جمعه موقت ملایر با اشاره به رونمایی از موشک عماد قدرت نظامی ایران را امری اثبات شده در دنیا دانست.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 18 October 2015
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به رونمایی از موشک عماد قدرت نظامی ایران را امری اثبات شده در دنیا دانست.

به گزارش فارس؛حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان  در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: دنیا در نظر اهل معرفت پلی برای عبور به آخرت است که باید با تقوا و اخلاص برای آخرت توشه اندوخت.

وی با اشاره به ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان بر بهره‌گیری از فرصت‌های این ماه برای نزدیکی بیشتر به اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: عزاداری‌ها برای حضرت اباعبدالله(ع) باید با اخلاص برگزار شود.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مشکلات امروز کشورهای اسلامی بیان کرد: با تشکیل گروه‌های جبهه مقاومت در سوریه، عراق و فلسطین و اتحاد رزمندگان مقاومت امروز انتفاضه سوم در راه است که به زودی شاهد نابودی اسرائیل و گروه‌های تکفیری خواهیم بود.

وی افزود: با اتحاد و همبستگی و توکل بر خدا نابودی ظالمان و آل‌سعود نزدیک است و طبق فرموده قرآن «این وعده حق است که پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود».

فاضلیان با اشاره به اینکه با اتحاد، ایمان و ولایتمداری باید در برابر ظالمان ایستاد گفت: مردم ما با این سه اصل مهم توانستند در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن و ابرقدرت‌ها بایستند و به پیروزی برسند.

وی با اشاره به فاجعه منا گفت: ملت‌های مسلمان هرگز این فاجعه دردناک را فراموش نخواهند کرد چراکه بی‌تدبیری آل‌سعود باعث به وجود آمدن این حوادث و به شهادت رسیدن حجاج بیت‌الله‌الحرام شد.

امام جمعه موقت ملایر آل‌سعود و همدستانش را یزید و شمر زمان دانست و افزود: آل‌سعود اسم خود را مسلمان و خادم حرم گذاشته در صورتی که بویی از اسلام نبرده است و امیدواریم مانند صدام شاهد نابودی آل‌سعود باشیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه فرمودند «مذاکرات با آمریکا نه تنها نفعی برای ملت ایران ندارد بلکه باعث ضرر و زیان ملت نیز خواهد بود».

فاضلیان تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبری ایمان، توکل بر خدا و تقویت جبهه مقاومت اسلامی امروز مهمترین اصل برای ملت ما در مقابله با دشمن است.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران و رونمایی از موشک عماد گفت: امروز قدرت نظامی کشورمان به دنیا ثابت شده و هر روز شاهد افتخارات بیشتر ایران در ساخت و رونمایی تجهیزات نظامی هستیم.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه با اشاره به 24 مهرماه سالروز پیوند انجمن اولیا و مربیان افزود: این روز با هدف اهمیت تعلیم و تربیت و توجه به نسل جوان نام‌گذاری شده است.

وی خطاب به والدین و مربیان تصریح کرد: نیاز است اولیا و مربیان با ارتباط بیشتر بین خانه و مدرسه نسبت به حجاب دختران، آموزش قرآن، مسائل دینی و امور مختلف فرهنگی ـ اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند.

فاضلیان همچنین با اشاره به روز جهانی غذا بر توجه به امنیت غذایی تاکید کرد و افزود: توجه به غذای حلال و ظاهر و باطن غذا در کشور اسلامی امری مهم بوده که در سلامت جسم و روح انسان تاثیر بسزایی دارد.

وی همچنین با اشاره به هفته تربیت بدنی، ورزش را باعث سلامت جسم و روح دانست و بر تقویت این امر مهم توسط مسئولان و ارائه امکانات ورزشی برای مردم تاکید کرد.

خطیب جمعه موقت ملایر در ادامه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام «حاج حسین همدانی» گفت: سردار همدانی حبیب مظاهر زمان بود که در دفاع از ولایت، حرم اهل بیت(ع)، اسلام و قرآن به شهادت رسید.

وی ایشان را حبیب قلب رهبر، دولت و ملت ایران دانست و افزود: مردم کشورمان به ویژه مردم استان همدان با حضوری گسترده خود مراسم بی‌نظیری را در تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید به نمایش گذاشتند.

فاضلیان خاطرنشان کرد: ما نباید دشمن را دست کم بگیریم بلکه باید در دفاع از مرزهای کشورمان تلاش بیشتری داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار