بچنورد- ایرنا- طرح راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان و دانشجویان خراسان شمالی از امروز(پنجشنبه) در قالب بازدید شماری از دانش آموزان بجنوردی از تاسیسات شرکت گاز این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 16 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهارکرد: طرح بزرگ راهیان پیشرفت و خدمت به منظور افزایش روحیه امیدآفرینی دربین نسل جوان و شناسایی استعداد‌های درخشان برگزار می‌شود.

سیدمحمود هاشمی ادامه داد: این طرح روایت متفاوتی از واقعیت ها، دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگرچه خانواده و محیط‌های آموزشی نقش مهمی در تربیت فرزندان و ساختن آینده آن‌ها دارند ولیکن شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز به نوبه خود می‌توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: صنعت نفت و گاز که همواره جزو صنایع پویا و فعال و در واقع به عنوان بزرگترین صنعت مطرح است، با تامین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف نقش به سزایی در توسعه صنعتی و عمرانی کشور داشته و از این رو امیدواریم هدایتگری روشنی نسبت به آینده فرزندان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با دستاوردها، چالش‌ها و نیاز‌های علمی و همچنین معرفی تأسیسات، فرآیند گازرسانی و نحوه عملکرد تجهیزات گازرسانی است.

هاشمی افزود: حرکت در مسیر جهاد تبیین، آمادگی نسل جوان جهت ایفای نقش موثر در رشد و توسعه صنعت و نیز حمایت از تولید ملی، سرمایه ایرانی و اقتصاد ملی به عنوان دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، دانشجویان در مراحل بعدی اردو حضور خواهند یافت تا به صورت میدانی و حضوری با دستاورد‌های عظیم موجود آشنا و شکوه صنعت گاز بیش از پیش برای این قشر آینده ساز مشخص شود.

هاشمی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید دستاورد‌ها و شکوه صنعت گاز دستاورد‌های مهم این حوزه را به جامعه انعکاس دهند و جهاد تبیین یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه می‌باشد و باید در این مسیر گام بردارید.

۱۰۰ درصد جمعیت خراسان شمالی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار