نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:وحدت مساله ای حیاتی بین مسلمین و جهان اسلام است و دشمنان ما نیز امروزه از وحدت بین مسلمین هراس دارند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 17 November 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه با اشاره با اتفاقات اخیر غره و لزوم وحدت مسلمین گفت: وحدت مساله ای حیاتی بین مسلمین و جهان اسلام است و دشمنان ما نیز امروزه از وحدت بین مسلمین هراس دارند.
.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم استحکام نهاد خانواده گفت: نهاد خانواده در اسلام در همه امور در راس قرار دارد و محل آرامش و وحدت است و این مساله در جوامع غربی بسیار کمرنگ شده است.
.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و فرا رسیدن روز پرستار نیز، شغل پرستاری را شغلی سخت و مهم دانست و آنان را مدافعان خط مقدم سلامت عنوان کرد و به حل مشکلات جامعه پرستاری تاکید کرد . حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به آغاز پویش سراسری غربالگری فشار خون و قند خون در کشور نیز افزود، این پویش بسیار مهم است و از همه مسئولین امر و مردم میخواهیم که به این مساله اهمیت دهند.
.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود، بسیج ۲۰ میلیونی که از اول انقلاب توسط امام خمینی (ره) ابداع شد، برکتهای زیادی را برای کشور ما داشته است و این مساله در بین مسئولین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه همچنین با تاکید بر لزوم رفع گرانی و تورم از جامعه و اشاعه عدالت در جامعه افزود، مسئولین امر باید همواره برای هرچه بهتر شدن زندگی مردم بکوشند.
.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آخر با تاکید بر اشاعه امر عفو و گذشت در جامعه از اقدامات مفید مسئولین قضایی استان در امر صلح و سازش پرونده های محکوم به قصاص، قدر دانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار