کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 18 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر امروز شنبه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، بسیج را نقطه امید انقلاب اسلامی خواند و گفت: بسیج همیشه پای انقلاب بوده و به عنوان پشتیبان بزرگ در رفع مشکلات و بحران‌ها گام‌های موثری بر می‌دارد.

وی شعار این هفته را بسیج؛ امید ملت ایران عنوان کرد و افزود: چهل‌و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد امید آفرینی تعریف شده است، گفت: ۱۵ هزار و ۵۲۶ برنامه اجرایی با ۵۹ عنوان برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری هزار و ۱۳۹ برنامه ورزشی در هفته بسیج خبر داد.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۲ هزار برنامه فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود، ادامه داد: ۳۳۴ میز خدمت در هفته بسیج برپا می‌شود.

وی اجرای ۶۰۱ برنامه قرآنی را از دیگر عناوین برنامه این هفته برشمرد و افزود: بیش از  ۷۰۰ نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی شهری و روستایی در هفته بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در استان، گفت: در هفته بسیج دو هزار و ۱۲۷ نشست بصیرتی و روشنگری برگزار می‌شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ اردو ویژه جامعه پزشکی، عمرانی و محرومیت زدایی برای این هفته طراحی شده است، دیدار با هزار و ۹۴۳ خانواده شهدا و هزار و ۲۱۶ خانواده ایثارگر از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی شمار «گشت رضویون» در هفته بسیج را ۴ هزار و ۲۸۶ گشت عنوان کرد و افزود: ۴ هزار و ۲۸۶ گشت رضویون در استان ساماندهی شد.

سردار مسلمی اعلام کرد: ۳۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پروژه عمرانی در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این هفته ۶۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه در حوزه خدمات اجتماعی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۱۰۰ گلزار شهدا در هفته بسیج ساماندهی می‌شوند، از بهره‌برداری و ساخت دو پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال دو هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شد و در سه ماهه سوم سال نیز ۱۰۰۰ سری جهیزیه دیگر توزیع می‌شود.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت مخابرات استان اشاره کرد و افزود: ۳ پروژه فیبر نوری با ۳ میلیارد  و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار