رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: با اجرای به موقع دستور قضایی تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی علاوه بر حفظ کاربری اراضی از خسارت بیشتر زمین‌خواران به سرمایه های ملی نیز جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 19 November 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز: هادی کوهستانیان افزود: تعداد ۲۰۰ مورد دیوارکشی و فنس، ۸۰ مورد تانکر ، ۴۰ مورد محوطه سازی و ۴۰ مورد دپو مصالح در سطح ۱۴۰ هکتار مشمول دستور در منطقه اکبرآباد و کمربندی جوادیه قلع و قمع شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: عملیات مذکور در سطحی گسترده با تعدادبیش از ۸ دستگاه لودر و با حضور نماینده دادستان، معاون عملیات و فرمانده یگان امداد و بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل نیروی انتظامی و یگان امداد، مدیر و عوامل جهاد کشاورزی شیراز و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان و بیش از ۲۰۰ نفر نیروی یگان امداد، اداره کل پیشگیری از تخلفات شهرداری شیراز و شهرداری های مناطق ۳ و ۶ و راهداری شهرستان انجام شد.

کوهستانیان با اشاره به منع قانونی هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت ‌و ساز بدون اخذ مجوزهای قانونی خاطر نشان کرد: گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار