فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 20 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن اشاره به کلیات و رویکرد بسیج از نگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است.

وی با بیان اینکه در سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی که صورت گرفت، تهدیدی از سوی آمریکا هم به‌صورت زبانی و هم عملی انجام شد، تصریح کرد: ناو‌های آمریکایی از سوی خلیج فارس سرازیر شد و در آن زمان ایران نیرو و تجهیزات نظامی و امکانات دفاعی نداشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در زمانی کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی نخستین فرصت انقلاب را ایجاد کرد که آن ظرفیت بسیج بود و با تشکیل بسیج مستضعفین تمام تهدید‌ها تبدیل به فرصت شد.

شوقانی با تأکید بر اینکه منطق اصلی بسیج رفع تهدید‌ها به فرصت است، گفت: هر چه در طول انقلاب تهدید‌ها بیشتر شد، به همان میزان فرصت‌های ما نیز با ظرفیت بسیج بیشتر شده است.

وی افزود: در یک جمله بسیج بین ظرفیت‌های عمل‌کننده و استعداد‌های فنی از یک سو و نیاز‌های جامعه در عرصه‌های مختلف از سوی دیگر رابطه مستقیم و مستحکمی برقرار کرد؛ به‌گونه‌ای که فناوری‌های ایجادشده به‌سرعت به محصول تبدیل شود و جامعه از این ظرفیت‌ها استفاده کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: همه ما باید با وجود ظرفیت عظیم بسیج مردمی در جهان اسلام زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار