آقایی فرمانده سپاه خوی گفت : ۴۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ورزشی درقالب ۴۵ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج در خوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 21 November 2023

سرهنگ مصطفی آقایی فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات سپاه برگزارشد بعداز تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) روز خواهر و روز پرستار و فرارسیدن هفته بسیج گفت : حضرت زینب به عنوان یک زن مسلمان و بانوی با فضیلتی که تحت تربیت الهی و اسلامی مادر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا س مصداق بارز عفاف و حجاب که چه در زمان آرامش و چه در دردناک‌ترین روز زندگیش یعنی در روز عاشورا حجاب خود را حفظ کرد و از اقامه نماز شب هم بازنماند باید الگوی زندگی زنان و دختران جامعه ما باشد.

وی در ادامه به موضوع بسیج و جایگاه آن در جامعه و فعالیت آن اشاره کرد و گفت : بنابه فرموده حضرت امام( ره ) بسیج یک شجره طیبه ، مکتبی بودن، ایمان و اعتقاد قلبی به خدا، اخلاص، توقف ناپذیری و اعتقاد راسخ به شعار ما می توانیم وبسیج به عنوان لشگر مخلص خدا و بسیجیان به عنوان سربازان امام عصر پیرو واقعی آن حضرت و ولی فقیه زمان خود در راه خدمت به اسلام و مسلمین در صف اول حضور پررنگ دارند.
وی افزود : بسیج براساس وظیفه سازمانی خود که خدمت رسانی است در ۴۴ سال گذشته چه در جنگ تحمیلی
، دوران سازندگی ، حوادث طبیعی سیل ، زلزله و مشکلات اجتماعی و فرهنگی حضور داشته ودر کتار مردم مشغول خدمت بوده و هست و خواهدبود .
آقایی در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران اشاره کرد و گفت : در هفته بسیج سال ۱۴۰۲ شهرستان خوی ۴۱۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان برگزار میشود
وی در تشریح برنامه در نظر گرفته شده هفته بسیج گفت : برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین ، دیدار با خانواده شهدا ، تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب و شهدا وغبار روبی و گلباران مزار شهدای ، افتتاح پروژه های عمرانی ، تجمع بزرگ بسیجان، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، برگزاری ۱۵ یادواری آبروی محله، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم و دورافتاده برای ارائه خدمات پزشکی و تجمع دختران حاج قاسم از برنامه های هفته بسیج می باشند .

وی در بخشی از سخنان خود به پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت :
در پروژه بازسازی، مرمت و تعمیر اماکن زلزله زده خوی بیش از ۹ میلیارد و دویست میلیون تومان توسط بسیج سازندگی هزینه شده است که از این میزان‌ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش بازسازی، تعمیر و مرمت مساجد و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان نیز در بخش منازل مسکونی زلزله زدگان هزینه شده است .
سرهنگ آقایی در قسمت دیگری از سخنان خود به فعالیت های جامعه زنان بسیج اشاره کرد و گفت : بسیجیان زن به همراه دیگر زنان ارگان ها با حضور پررنگ خود به ترویج حجاب و عفاف در سطح جامعه خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار