مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به دنبال ایجاد یک سکوی عرضه و فروش دائمی مناسب برای تولید کنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 21 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، محسن روحی در دیدار با هنرمندان شهرستان فهرج، با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ‌وهنر در شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم، گفت: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فهرج یکی از دغدغه‌های جدی هنرمندان است که پیگیر آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان کرمان به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بیمه هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و افزود: آموزش رایگان هنر یکی از طرح‌هایی بود که به منظور تحقق عدالت فرهنگی در شهرستان‌های محروم استان اجرا شد و آن را ادامه می‌دهیم

وی با بیان اینکه حمایت از اهالی فرهنگ‌وهنر، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مؤسسات در قالب ارائه طرح‌های منسجم انجام می‌شود، تصریح کرد: درخشش هنرمندان استان در جشنواره‌های مختلف نشان داد که محدودیت‌ها مانع رسیدن به هدف نیست البته ما نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها داریم.

روحی با پیشنهاد برگزاری همایش تجلیل از مشاهیر شهرستان فهرج و خادمان فرهنگ‌وهنر، اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری نظم بخشی شده است و تنها تولیدات خوب و با کیفیت حمایت می‌شوند.

وی به موضوع مد و لباس نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع مدت‌ها مغفول مانده بود، اما امسال برای نخستین بار نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شهر کرمان برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی شمال استان کرمان اضافه کرد: انجمن طراحان مد و لباس استان نیز در حال شکل‌گیری است و دوره‌های آموزشی در این حوزه در حال برگزاری است که هنرمندان شهرستان‌ها نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

روحی در پایان پرداخت وام اشتغالزایی به صنوف مختلف فرهنگی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: به دنبال ایجاد یک سکوی عرضه و فروش دائمی مناسب برای تولید کنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان هستیم که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد و عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه جبران شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار