استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اثرگذاری اقدامات فرهنگی بر رفع آسیب‌های اجتماعی باید به آن بودجه اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 23 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز پنجشنبه (۲ آذر ماه) در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خواسته ما نخست عدم تأخیر در سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه است.

وی افزود: درخواست‌های مربوط به مشکلات حمل و نقل در کرمانشاه اعم از راه آهن کرمانشاه-خسروی، باند فرودگاه، جاده‌ها، قطار شهری، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی،‌ تکمیل سامانه گرمسیری و سپس اجرای سامانه سردسیری و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین و پیگیری و رفع معضلات ٱن است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: عدم اختصاص بودجه به کارهای فرهنگی در راستای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی سبکی اشتباه در بودجه نویسی است.


کاهش روند بیکاری در کرمانشاه


مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: روند بیکاری در کرمانشاه از ۱۳/۶ درصد به ۱۰/۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تا کنون ۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی جلسات کمیته کارشناسی روند بیکاری در استان در حال کاهش بوده و اشتغال‌زایی به صورت جدی در دستور کار است.

نیمه کاره ماندن پروژه قطار کرمانشاه-خسروی

شهریار حیدری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: استان کرمانشاه به دلیل هشت سال دفاع مقدس در حوزه عمرانی از سایر استان‌ها عقب‌تر است.

وی افزود: سال ۱۳۹۲ پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی مطرح شد اما با گذشت سال‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: خواستار امهال وام‌های مناطق زلزله زده و پیگیری مسائل مربوط به سد هواسان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار