کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 25 November 2023

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آبرسانی به شهرستان‌های سیب سوران و مهرستان در دست اقدام قرار دارد، گفت: با آبگیری سد ماشکید شاهد تامین آب پایدار برخی از مناطق و روستاهای منطقه شرق استان هستیم.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا محمد کرمی در جمع مردم سیرکان سراوان اظهارکرد: اقداماتی در زمینه راه‌های روستایی و آبرسانی در دست انجام است تا مشکلات اساسی حل شود، همچنین سد ماشکید آبرسانی شد و افزون بر آن آبرسانی به شهرستان‌های سیب سوران و مهرستان نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در بخش فیبر نوری، خانه‌های بهداشت، مخابرات و مدارس که آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم است نیز اقداماتی در دستورکار قرار دارد و این بخش‌ها در حال توسعه هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در زمینه اشتغال باید از فرصت ها استفاده کرد و مرز مرکز صادرات باشد و آن را توسعه دهیم یعنی تولیدات بومی خود را صادر کنیم.

وی گفت: باید همه اهل تلاش باشند خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد، باید همه با انسجام و وحدت کار کنند در این صورت یقیناً برکت آن را خواهیم دید.

کرمی تاکید کرد: کار مردم باید با خوش‌رویی و به سرعت پیگیری و انجام شود و هدف از انجام امور مردم باید رضای الهی باشد، آنچه انجام می‌دهید اگر برای رضای الهی باشد آن خدمت ماندگار است و موفقیت را به دنبال دارد با توکل بر خدا هر کاری شدنی است.

وی افزود: باید به آینده درخشان سیستان و بلوچستان فکر کنیم و این فرصت مسوولیت را قدر بدانیم و در جهت توسعه استان از علم بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نیست؛ بلکه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آن‌ها بهره کافی را برد، گفت: باید برای جوانان هزینه شود اینها آینده استان و کشور هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اظهار کرد: با وجود تمامی ترفندها، نقشه‌ها و تهدیدهای آمریکا اما جبهه مقاومت در مقابله با اسرائیل حتی یک قدم عقب نشینی نکرد محکم در میدان ایستاد و امروز همگان شاهد شکست این رژیم کودک‌کش و صهیونیستی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار