مدیر کل بیمه گری سلامت از افزایش ۴ ساله بیمه سلامت فرزندان کارکنان دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 25 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه بیمه سلامت فرزندان کارکنان دولت تا قبل از این فقط تا ۱۸ سالگی تمدید اعتبار می‌شد، از افزایش ۴ ساله تمدید بیمه سلامت این افراد خبر داد.

جمشید شایان فر با بیان اینکه شاغلان و بازنشستگان نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان ندارند، به انجام تمدید اعتبار به صورت بر خط اشاره کرد و گفت: در جهت تسهیل خدمات برای بیمه شدگان تمدید اعتبار سایر افراد هم ۴ ماهه تمدید می‌شود و این اعتبار هم نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

مدیر کل بیمه گری بیمه سلامت ادامه داد: فرزندان دختر پس از ۲۲ سالگی از نظر ازدواج، بررسی می‌شوند و می‌توانند پس از ۲۲ سال با تماس با سامانه ۱۶۶۶ از جزییات ادامه بیمه سلامت خود مطلع شوند. همچنین فرزندان پسر نیز پس از ۲۲ سالگی، از نظر تحصیل و ازدواج، بررسی می‌شوند و با مراجعه به سامانه ۱۶۶۶ و حتی مراجعه حضوری بیمه خود را تمدید کنند.

شایان فر گفت: اگر فردی از شمول بیمه خود خارج می‌شود از بیمه گذار یا بیمه شده در خواست داریم به ما اطلاع دهد تا در خصوص معوقات یا حق بیمه بررسی و مشکلی پیش نیاید. تمام بیمه شدگان با وارد کردن کد دستوری #۱۶۶۶* می‌توانند از وضعیت بیمه سلامت خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه برررسی دهک افراد در این خصوص برای کارکنان دولت، مورد نیاز نیست، ادامه داد: تمدید اعتبار فرزندان کارکنان دولت از چند روز قبل به ما ابلاغ شده است و از تاریخ ۲۷ آبان ماه لازم الاجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار