مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت:از ابتدای امسال بیش از ۶هزار و۴۰۰ فقره تخلف در برداشت غیرقانونی آب و انشعاب غیرمجاز شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شد که در مقایسه با پارسال رشد ۱۷۱ درصدی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 26 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: بهمن بهروزی از شناسایی بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در این کلانشهر خبر داد و گفت که از کل انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی‌شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۳۳هزار و ۶۰۸ فقره به انشعاب مجاز تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ هزار و ۲۲۶فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۸۵ فقره به مجاز تبدیل شد؛ در سال گذشته هم تعداد انشعاب غیر مجاز، ۱۱هزار و ۵۸۲ فقره بود که از این میزان ۱۰هزار و ۶۳۱مورد به مجاز تبدیل شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس اعلام کرد در هشت ماه گذشته سال جاری افزون بر ۶هزارو ۴۰۰ فقره تخلف در برداشت غیر قانونی آب و انشعاب غیرمجاز شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شد که این تعداد رُشد ۱۷۱ درصدی در مقایسه با سال ۱۴۰۱را نشان می‌دهد.

علی جان صادق پور گفت: انشعاب‌های غیرمجاز افزون بر افزایش بی‌رویه مصرف آب آشامیدنی سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت و تضییع حقوق مشترکین می‌شود.
وی افزود: استفاده از انشعاب غیرمجاز تخلف محسوب می‌شود و دارای مجازات‌های قانونی است، زیرا افزون بر اختلال در خدمات‌رسانی منظم، منجر به تضییع حقوق سایر مشترکین، احتمال آلودگی در شبکه‌های توزیع آب، کاهش عمر و افت فشار در شبکه توزیع به دلیل برداشت‌های بی رویه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار