مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان رضوی از اختصاص 12 میلیارد تومان مشارکت مردمی به شرکت‌های تولیدی روستایی این استان در یک ماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 18 October 2015
اسماعیل نورمحمدی در همایش توسعه روستایی در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی دارای 28 شهرستان و 163 دهستان است که با در اختیار داشتن 3 هزار و 335 نفر هشت درصد جمعیت روستایی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه کارگروه توسعه روستایی و عشایری در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده است، تصریح کرد: رونق اقتصادی، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان و تکمیل زنجیره‌های تولید روستایی از جمله مهم‌ترین وظایف این کارگروه محسوب می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان رضوی از اختصاص 12 میلیارد تومان مشارکت مردمی به شرکت‌های تولیدی روستایی این استان در یک ماه اخیر خبر داد و افزود: در طرحی که توسط دفتر امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در روستاها عملیاتی می‌شود، به روستاییان وام‌های سه ساله با مزیت‌های بسیار خوب داده می‌شود تا در راستای افزایش تولید و در نتیجه توسعه روستاها گام‌های خوبی برداشته شود.

نورمحمدی تاکید کرد: در این طرح چهار برابر مشارکت‌های مردمی به روستاها وام داده می‌شود و نزدیک به 4.5 میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص پیدا کرده است.

این همایش با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مدیرکل سرمایه‌گذاری دفتر توسعه روستایی، استاندار خراسان رضوی و تمام فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی در استانداری این استان برگزار شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار