فرمانده سپاه ناحیه نکا در همایش بزرگ شکوه و اقتدار بسیجیان در این شهرستان؛
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: اگر تفکر بسیجی امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود، ما فتنه‌های مختلف را پشت سر نمی‌گذاشتیم، زیرا اولین عاملی که باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها شد، «داشتن ولایت فقیه» بود و عامل دوم، شما «مردم» بودید که حضرت امام(ره) دفاع مقدس را توسط مردم اداره و جمهوری اسلامی را توسط مردم پایه‌گذاری کرد و فرمود: «من به پشتیبانی شما مردم دولت تعیین می‌کنم، من به پشتیبانی شما بر دهان دولت وقت مشت می‌زنم».
کد خبر: ۱۱۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 29 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بسیج، «همایش بزرگ شکوه اقتدار بسیجیان» همراه با اجتماع دختران حاج قاسم، در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نکا برگزار شد.

علی نجفی اظهار کرد: حضرت امام(ره) مفسر بزرگ قرآن کریم، طبق آیه‌ای از قرآن، بسیج را مصداق شجره طیبه دانست و فرمود: «بسیج شجره طیبه است» و دارای ویژگی‌های زیادی است.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

وی تصریح کرد: بسیج در اصول خود مانند توحید و خداباوری، ثابت قدم است و به دنبال نام، نان و عنوان نیست و فقط برای رضای خدا کار می‌کند، چراکه می‌داند تجارت پرسود برای رضای خداوند است و با شعار «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»، به اصل ولایت فقیه معتقد است و همانطور امام(ره) اگر اشاره‌ای می‌کرد، بسیجیان جان خود را فدا می‌کردند، امروز نیز بسیجیان، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تشریح کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ دارند و به گفته رهبر؛ هر جا سیلی می‌آید، سیل آساتر از خود سیل حرکت می‌کنند، آثار کرونا را کمرنگ کمرنگ می‌کنند، در مسایل امنیتی، پرچمدار مبارزه با منافقین داخلی و خارجی هستند که نشان دهنده‌ی میوه، ثمره و خاصیت تفکر بسیجی اینگونه است که بطور مثال؛ در عرصه‌های مختلف و مخصوصاً در عرصه‌های علمی، گوی سبقت را ربودند.

نجفی گفت: «بسیجی آسمانی فکر می‌کند، به فکر آباد کردن دنیای دیگران است اما به فکر آباد کردن دنیای خود نیست، زیرا خود را فدایی مردم می داند»، وقتی شما بسیجیان در اردوهای جهادی حضور پیدا و برای مسکن مومنین کار می‌کنید، در زمان افتتاحیه، جهت تجلیل، از آنها دعوت می‌کنیم، ناراحت می‌شوند، زیرا آنها با خدای خود معامله کرده‌اند و به فکر دنیای خود نیستند و فقط به آخرت فکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه، بسیج خاصیت، میوه و ثمره دارد، گفت: ثمره بسیج را امروز نه تنها در کشور جمهوری اسلامی ایران، بلکه در کشورهای منطقه نیز می‌بینیم. در ابتدای انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی، عده‌ای به امام(ره) گفتند: «بسیج بعد از جنگ آن خاصیت و ماموریتی که باید داشته باشد را ندارد»، امام(ره) فرمود: «بسیج باید با همان قدرت و ابهت باقی بماند و ما باید هسته‌های حزب‌الله را در کشورهای منطقه و در کل جهان تشکیل دهیم و راه‌اندازی کنیم».

فرمانده سپاه ناحیه نکا خاطرنشان کرد: امروز غفلت از بسیج، افتادن در دام دو ابرقدرت شرق و غرب و این پیام حضرت امام است که؛ «ما باید برای توسعه‌ی تعالی بسیج تلاش کنیم».

نجفی عنوان کرد: باتوجه به اتفاقات اخیر جهان، ما نیرومندترین و قویترین نیروی دفاعی کل جهان هستیم و استکبار جهانی قدرت بسیج را می‌داند و شما، حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم سلیمانی‌ها، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اراده جنگی را از نظام سلطه و آمریکای جنایتکار گرفتید و ثابت کرده‌اید که آنها هرگز نمی‌توانند عرض اندام کنند.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

وی افزود: اگر امروز در غزه پیروزی‌هایی اتفاقی افتاده، به یمن وجود تفکر بسیجی است که منتشر شده است و ما این تفکر را در کشورهای مسلمان و منطقه صادر کردیم و امیدواریم جهان را با تفکر بسیجی آباد نمائیم.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تفکر بسیجی را تنها راه علاج مشکلات مردم دانست و گفت: اگر اکنون نیز جنگ باشد و در مسئولین ما تفکر بسیجی حکم‌فرما باشد، قطعا پیروزی‌های دیگری خواهیم داشت چراکه، تفکر بسیجی علاج درد جامعه ما است و ما چه در مشکلات فرهنگی و چه در مشکلات اقتصادی، با تفکر جهادی می‌توانیم به حل مشکلات بپردازیم که مدیران و مسئولان ما با تفکر عظیم انقلابی، جهادی و بسیجی، مملکت را از گردنه‌های مختلف فتنه‌ها نجات داده و می‌دهند.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

نجفی خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود، ما فتنه‌های مختلف را پشت سر نمی‌گذاشتیم، زیرا اولین عاملی که باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها شد، «داشتن ولایت فقیه» بود و عامل دوم، شما «مردم» بودید که حضرت امام(ره) دفاع مقدس را توسط مردم اداره و جمهوری اسلامی را توسط مردم پایه‌گذاری کرد و فرمود: «من به پشتیبانی شما مردم دولت تعیین می‌کنم من به پشتیبانی شما مردم مشت بر دهان دولت وقت می‌زنم».

وی تصریح کرد: شما بودید که گردنه‌های مختلف فتنه‌ها را مدیریت کردید و پشت‌سر گذاشتید و به یاری رهبر و امام شتافتید که این تفکر امروز نیز حاکم است و جهان، کشور و منطقه‌ی ما را مدیریت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: حضور شما در عرصه‌های مختلف و در امروز مفهوم و پیام زیادی برای دشمنان داخلی و خارجی دارد و آن این است که؛ «حضور شما، آنها را عصبانی ناراحت، ناامید و نگران می‌کند»، اما برای آنهایی که دل در گرو نظام، انقلاب و تفکر بسیجی دارند، یک پیام دارد و حضور دیگری را برای شما در پایان امسال رقم زده است و آن حضور در انتخابات است.

نجفی بیان کرد: باتوجه به اینکه می‌دانیم شما بسیجیان در انتخابات شرکت می‌کنید، از شما انتظار داریم، علاوه بر اینکه، مشارکت خود، دیگران را هم در قالب جهاد تبیین دعوت به مشارکت کنید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «در قالب جهاد تبیین دستاوردهای نظام را بیان کنید» و مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کنید.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

وی با اشاره به اینکه، مقام معظم رهبری ۴ راهبردِ «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» را برای انتخابات مطرح کردند تا در روز انتخابات مشارکت بالایی داشته باشیم، تأکید کرد: در آن روز سرنوشت‌ساز هریک از شما بسیجیان می‌توانید صدها نفر را به صحنه بیاورید همانطور از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت کردید.

فرمانده سپاه ناحیه نکا در پایان، تاریخ تشکیل واقعی بسیج را سال ۱۳۶۱ اعلام کرد و گفت: تفکر عاشوری در آن سال رقم خورد و امیدواریم با این تفکر زندگی کنیم و در آخرت با امام بسیجیان محشور شویم.


حجت‌الاسلام اکبریان مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با تبریک هفته‌ی بسیج و تسلیت ایام فاطمیه تشریح کرد: سوره‌ای بنام کوثر در شأن و منزلت حضرت فاطمه(س) نازل شده است که؛ «ای پیغمبر ما به تو کوثر را عنایت کردیم»، مفسران نکاتی را درباره‌ی معانی کلمه‌ی «کوثر» بیان کردند.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

وی تصریح کرد: مفسران قرآن، کوثر را به معانی؛ «خیر و برکت فراوان»، «نهری در بهشت که از عسل شیرین‌تر و از شیر سفیدتر است»، «شفاعت پیامبر(ص) از امت خویش»، کثرت اصحاب پیامبر(ص) و «سادات» و «وجود حضرت فاطمه(س) و الگویی برای همه» تفسیر کردند که زندگی همه‌ی ما باید سرشار از بوی خدا باشد».

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا گفت: امروز دشمنان با شعار «مرگ بر ولایت فقیه»، علناً دشمنی خود را با ولایت فقیه اعلام کردند، «زیرا او از انقلاب دفاع می‌کند تا از مسیرش منحرف نشود»، و به گفته‌ی خودشان، «از بهترین مجریان در برنامه‌های ماهواره، برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران کمک می‌گیرند»، اما رهبر با یک سخنرانی همه‌ی آنها را خنثی می‌کند.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: اکنون، قصد دشمنان این است تا با بی‌غیرت کردن مردم و جوانان به نظام ضربه بزنند و به اهداف خود برسند، همان کاری که در کشور اسپانیا و آنجلس کردند، اما با روحیه بسیجی که در شما است و روحیه بسیجی که امام در کشورهای جهان ایجاد کرده است، در جنگ غزه از نظر امنیتی شکست سنگینی بر پیکره رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شد و به تعبیر مقام معظم رهبری آنها نمی‌توانند این شکست را جبران کنند.

 

«داشتن ولایت فقیه» باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها و «حضور مردم» در عرصه‌های مختلف، باعث عصبانیت و ناامیدی دشمن می‌شود  

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار