مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:
رسانه ها نقش کلیدی و تاثیر گذاری را در ترویج و رشد ورزش همگانی در جامعه دارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 18 October 2015

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: رسانه ها نقش کلیدی و تاثیر گذاری را در ترویج و رشد ورزش همگانی در جامعه دارند.

به گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده روز یکشنبه با اشاره به نقش مهم و محوری رسانه ها در توسعه و رشد ورزش کشور اظهار کرد: رسانه ها باید با نگاه تخصصی نقد و انتقاد سازنده تلاش کنند، تا حوزه مربوط به فعالیت های ورزش را به درستی شناسایی و با رعایت اصول حرفه ای به منظور توسعه رشته های مختلف ورزشی در کشور گام بردارند.
وی افزود: انعکاس موفقیت های ورزشی استان قطعا باعث تقویت روحیه جوانان ورزشکار شده و دیگر جوانان استان نیز ترغیب می شوند تا به ورزش روی آورند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: جوانان پایه گذاران فرهنگ آینده کشور هستند و در این راستا باید گفت که مسائل مربوط به این قشر موضوعی است که اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست.
حیدر زاده یادآور شد: استان ایلام در حوزه ورزش از لحاظ نیروی انسانی استانی توانمند بوده که قطعا با حمایت های بخش خصوصی
در این زمینه موفقیت های زیادی نیز بدست می آید.
وی با اشاره مقوله ساماندهی امور جوانان در حوزه ورزش، تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما در حوزه جوانان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان، در واقع نوعی مطالبه گری از دستگاه های اجرایی و سایر نهادهایی است که عضو این ستاد هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: در استان ایلام 60 سمن در حوزه های مختلف فعال است و با همه تلاش و توان در حال غنی کردن اوقات فراغت جوانان هستند، سال گذشته توانستیم در جذب مشارکت مردم برای تشکیل نهادها رتبه نخست را در سطح کشور به دست آوریم.
حیدر زاده گفت: بدون شک توجه به مقوله ورزش در جامعه مانع گسترش یافتن آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف در جامعه خواهد شد.
مجید سلیمانی نژاد رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام نیز در این دیدار افزود: ایرنا بعنوان خبرگزاری رسمی دولت این آمادگی را دارد تا با بهره گیری از دانش و خلاقیت کارشناسان ورزشی در نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در استان گام برداشته و مردم را به سوی ورزش سوق دهد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار