مسوول تیپ جهادی مستضعفین در خراسان‌جنوبی از برگزاری اردوی این تیم در نهبندان خبر داد و گفت: در این اردو ترمیم دندان آمالگام و کامپوزیت، فیشور سیلانت، جرم‌گیری، عصب‌کشی، کشیدن دندان و ... انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 09 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، ۱۶ و ۱۷ آذر ماه در نهبندان خراسان جنوبی اردوی جهادی تیپ جهادی مستضعفین برگزار شد.

به گفته محمد خاتونی، مسوول تیپ جهادی مستعصفین در خراسان جنوبی این اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی به مدت دو روز با همراهی گروه جهادی میثاق جوانان و گروه جهادی درمانی دکتر محمدرضا فخر در شهرستان نهبندان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گفته وی جامعه هدف؛ دانش‌آموزان دختر و پسر خوابگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در مقطع تحصیلی متوسطه و بیشتر از دانش آموزان روستا‌های مرزی و عشایری بودند.

وی با اشاره به شناسایی افرادی که به خاطر مشکلات مالی از آسیب‌های دندان رنج می‌بردند، عنوان کرد که پس از شناسایی انجام شده و هماهنگی با ارگان‌های مربوط شهرستان و همچنین مشارکت مرکز جامع بهداشت نهبندان غربالگری انجام شد.

مسوول تیپ جهادی مستعصفین در خراسان جنوبی اعلام کرد که خدمت رسانی در سه شیفت ۷ساعته با استقرار پنج یونیت؛ سه یونیت ثابت و یکی سیار و یک دستگاه ایسوزو دارای یونیت ثابت و پنج دندانپزشک و ۹ دانشجوی دانش آموخته و سال آخر دندانپزشکی به عنوان دستیار اقدامات دندانپزشکی انجام شد.

خاتونی برگزاری کلاس مشاوره در زمینه بیماری‌های زنان توسط متخصص مامایی هنگام اردو انجام و خدماتی نظیر؛ ترمیم دندان آمالگام و کامپوزیت، فیشور سیلانت، جرم‌گیری، عصب‌کشی، کشیدن دندان و ... ارائه شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار