معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از حمایت این معاونت از سرمایه‌گذاری‌های مؤثر و اشتغالزا در حوزه گردشگری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 10 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد فرخ‌زاده از برگزاری هفتمین جلسه کارگروه اهلیت‌سنجی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد و گفت: واگذاری اراضی ملی به طرح‌های گردشگری در چارچوب‌های قانونی صورت خواهد گرفت و سرمایه‌گذاری‌های مؤثر و اشتغالزا را این معاونت حمایت می‌کند.
وی با تأکید بر تسهیل امور سرمایه‌گذاری افزود: ۹ تقاضا در این جلسه برای مجتمع گردشگری عمومی، سفره‌خانه سنتی، اردوگاه گردشگری و مرکز طبیعت گردی عشایری در شهرستان‌های اقلید، مهر، لامرد، فسا، سپیدان و شیراز با پیش‌بینی اشتغال ۱۳۴ نفر با کل متراژ ۱۰۵ هزار و ۲۷۱ متر مربع و زیر بنای ۱۴ هزار و ۸۳۸ متر مربع به کارگروه ارائه شده است.

فرخ‌زاده بیان کرد: در این نشست، اعضای کارگروه ضمن بررسی دقیق شاخص‌ها، مدارک و مستندات لازم برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران با هفت طرح موافقت (موافقت مشروط) کردند و مقرر شد نسبت به دو طرح دیگر بررسی‌های بیشتر انجام و مجدداً در کارگروه مطرح شوند.
وی، تلاش برای گام‌های بعدی و تسهیل امور اخذ مجوزات قانونی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف گردشگری استان را ضروری دانست و افزود: تسهیل‌گری و برنامه‌ریزی دقیق در حوزه اقتصاد گردشگری و سرمایه‌گذاری موجب رشد و توسعه استان فارس خواهد شد.
در این جلسه ۹ تقاضای واگذاری اراضی ملی برای ایجاد فضا‌های استاندارد گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که مجموع حجم سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها به بیش از دو هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار