رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اعضای اصلی باند ۱۵ نفره اراذل و اوباش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 10 December 2023

به گزارش تابناک تهران، امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۱۵ نفره شرارت و قشون کشی افراد شرور به شرکتی در الهیه تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه 12 تن از افراد شرور با سرکردگی 2 تن از اشرار سابقه دار، با قدرت‌نمایی، قشون کشی به شرکتی در محدوده الهیه تهران در صدد اخاذی از اعضای شرکت بوده و پس از ضرب و شتم تعدادی از اعضای شرکت از متواری شده بودند، پیگیری پلیس در این خصوص آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت هر ۲ شرور را شناسایی کنند و در نهایت با تکمیل تحقیقات پلیسی و هماهنگی قضائی هر دو شرور در مخفیگاهشان دستگیر و به سازمان اطلاعات پلیس تهران منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر دو متهم دستگیر شده سابقه دار بوده ودر پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار داشتند با درخواست یکی از افراد شرور سطح دار اقدام به قدرت نمایی و شرارت نموده اند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه دستگیری شرور سابقه دار در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: هر دو شرور برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اضافه کرد: تحقیق پلیس برای شناسایی سایر افراد شرور و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

سرهنگ راستی افزود: پلیس برابر ماموریت های سازمانی با اراذل و اوباش مقتدرانه و قانونی برخورد و مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می کند.

منبع/صدآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار