سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از وجود ۲۵۰ تیم راهداری در طول اجرای طرح زمستانی استان به منظور خدمات‌رسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 12 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از فارس  سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در رزمایش طرح زمستانی ترافیکی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بالغ بر ۵۰۰ نفر از همکاران در این طرح حضور خواهند داشت و در ۴۴ راهدارخانه به مردم ارائه خدمت خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: در طرح زمستانی ۴۸۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی احتمالی جاده‌ها به‌خصوص راه‌های روستایی به کارگیری خواهد شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین، از ذخیره ۴۴ تن شن و ماسه خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبودی در این خصوص نداریم و پس از بارش برف برای از بین بردن لغزندگی جاده‌ها از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

وی همچنین با اعلام سامانه گویای ۱۴۱، گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

 

کهریزی با اشاره به اینکه طرح زمستانی تا ۲۰ اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در این مدت همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در راه‌ها و محورهای مواصلاتی به‌خصوص محورها و گردنه‌های برف حضور خواهند داشت.

 

وی در پایان، از شهروندان و رانندگان خواست در طول فصل سرما و تردد در محورهای مواصلاتی حتما به توصیه‌های پلیس عمل کرده و پیش از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار