بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 19 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


واکنش حسن کربلایی به پوشش رسانه ای یک سخنرانی

تابناک گیلان: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با انتشار مطلبی از طریق پیامک گسترده ، به اقدام صدا و سیما واکنش نشان داد.

به گفته رشت پرس، به دنبال پوشش تصویری یک سخنرانی به مناسبت دهه اول محرم از سوی شبکه باران ، حسن کربلایی از چهره های پیشکسوت انقلابی و دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با انتشار مطلبی از طریق پیامک گسترده ، به این اقدام صدا و سیما واکنش نشان داد.

متن این پیامک بدین شرح است:

سلام. منبر ، مکان مقدسی است، هرکس اجازه تشرف برآن را ندارد. کلام خدا و رسول و امامان معصوم،علیهم السلام از هر دهانی نباید خارج شود. صدا و سیما دانشگاه است، هر بیسوادی نباید جای اساتید فرهیخته، با سواد ، خود ساخته و عارف و عالم را بگیرد.

صدا و سیمای گیلان؛ چکار می کنید؟ حواستان کجاست؟


آیا منظور عضو شورای شهر رشت از اداره تیم داماش توسط "مجموعه متخصص"، هیئت فوتبال گیلان و الماسخاله بود!؟

تابناک گیلان: عضو شواری شهر رشت در خصوص انتقال تیم داماش به شهرداری گفت: برای مدیریت داماش یک مجموعه متخصص باید این وظیفه را بر عهده گیرد!

سید امیر حسین علوی در خصوص انتقال تیم داماش به شهرداری گفت: ما به دنبال این نمی باشیم که یک مسئولیت غیر ضروری بر مسئولیت های خود بیافزاییم چرا که در وضعیت فعلی شهرداری رشت بنابر ضرورت و رسالت اجتماعی خود می خواهد پاسخگوی خواست طیف وسیعی از طرفداران این تیم باشد ،چراکه مطالبه هواداران این باشگاه خروج از وضعیت نابسامان و بلا تکلیفی داماش می باشد و ما نیز بدنبال این هستیم تا بتوانیم اقدامی شایسته برای برون رفت این شرایط داشته باشیم.

طبق شنیده های تابناک گیلان،شهردار رشت نیز تلویحا همین موضوع را به شکل دیگری عنوان کرده بود که گمانه زنی ها درباره پیش شرط های الماسخاله برای شهرداری رشت و تثبیت خود به عنوان عضو موثر و یکه تاز در مدیریت باشگاه داماش را در همین راستا ارزیابی می کنند.


خبر گرسنه ماندن کودکان پرورشگاه شايگان ثابت رشت درست بود؟

به گزارش تابناک گیلان، مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت امروز گفت: خبر گرسنه ماندن کودکان این مرکز که در چند روز گذشته در فضاهای مجازی منشر شد کذب است و این کودکان هیچ مشکلی از نظر تغذیه و نگهداری ندارند.

ایوب قدیمی بابیان اینکه اعلام شماره حساب و درخواست کمک از مردم در شبکه های مجازی کار عده ای کلاهبردار است افزود : نیکوکاران برای کمک فقط به پرورشگاه شایگان ثابت مراجعه کنند.
وی تاکید کرد : از طریق پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پیگیرشناسایی عاملان انتشار خبر کذب گرسنه ماندن کودکان این مرکز هستیم.

مدیر عامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان رشت گفت : نیاز مالی این مرکز از محل کمک های مردمی و یارانه بهزیستی تامین می شود و در حال حاضر هیچ مشکل مالی وجود ندارد.

فعالیت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شایگان از سال 80 آغاز شد.

بانی تاسیس این مرکز خیریه مرحوم محمد شایگان ثابت از خیران گیلان بود.

در حال حاضر 23 کودک و نوجوان در پرورشگاه شایگان رشت نگهداری می شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار