در بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف ۳ دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان، دستگیری سارقان منازل قاینات و دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در سرایان قرار می‌گیرید.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ در بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف ۳ دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان، دستگیری سارقان منازل قاینات و دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در سرایان قرار می‌گیرید.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظایمی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه خودرو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان منازل در قاینات

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پاسگاه، ولی عصر (عج) قرار گرفت.

وی بیان داشت: مارموان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: متهمان در بازجویی‌ها فنی و تخصصی پلیس و همچنین مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که اموال مسروقه نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در سرایان

سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان نیز اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح پاکسازی محور‌های فرعی سرایان ماموران پلیس این شهرستان اخباری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را دریافت کردند که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل و گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان سرایان به ۲ سواری پژو که با سرعت بالایی در حال حرکت بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان افزود: راننده خودرو‌ها به محض مشاهده پلیس سریع متواری شده که مأموران در یک اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو‌ها را متوقف و در بازرسی از خودرو ها، مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ۵ خرده فروش را دستگیر کردند.

سرهنگ شکوهی راد تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۵ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار