استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر دور اول رئیس جمهور به استان به زودی تخصیص داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 15 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ علی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی افزود: با تخصیص این میزان اعتبار مجموعه اعتبارات اختصاص یافته سفر دور اول رئیس جمهور به استان به ۹۱ درصد می‌رسد، لذا دستگاه‌ها تعهدات خود در سفر دور اول دولت را کنترل و مورد بررسی قرار دهند.
استاندار بیان کرد: پرونده اعتبارات تخصیص یافته سفر دور اول دولت به استان در حال تکمیل و بسته شدن است و در صورتی که اعتبارات اداره‌ای تخصیص پیدا نکرده است موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شود.
احمدزاده خطاب به دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با بیان اینکه ابتدای سال زمان را از دست دادیم، گفت: اعتبارات خوبی وارد استان شد و ضرورت دارد روند ساخت طرح‌های عمرانی در استان تسریع و این موضوع به تمام فرمانداران نیز اعلام شود.
وی با بیان اینکه مدیران اعتبارات را از تهران پیگیری کنند، تاکید کرد: تلاش استانی برای جذب اعتبارات از مرکز کشور یک امر لازم و ضروری است.
استاندار عنوان کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور جدای از تعهدات وزارتخانه‌ها است و وزارتخانه‌ها باید ردیفی تحت عنوان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص دهند.
در این نشست همچنین به اجرای طرح سند تحول روستایی در راستای جزء یک بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه اشاره و اعلام شد که ۵۲۷ روستا در سطح استان مشمول اجرای این طرح می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار