امام جمعه کرج گفت: دولت با قدرت در حال مبارزه با فساد و رانت است، اما این اقدامات کافی نیست و رگه‌های فساد در برخی موارد وجود دارد به ویژه در بخش کالاهای اساسی هنوز فساد به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 16 December 2023

رگه‌های فساد در بحث کالا‌های اساسی وجود دارد

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز و پس از جنایات بسیاری که اسرائیل در غزه انجام می‌دهد شاهد افول هرچه بیشتر سازمان ملل هستیم. حق وتویی که برای قدرت‌های جهانی در نظر گرفته شده همان اجرای قانون جنگل است که از تروریسم جهانی حایت می‌کند.

وی افزود: امروز اسرائیل با حمایت‌های آمریکا جنایات خود را انجام می‌دهد و در برابر هیچ یک از نهادهای بین المللی نیز پاسخگو نیست.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به نقش یمن در مبارزه با استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا گفت: کشورهای مستکبر امروز به دنبال ائتلاف دریایی بر علیه یمنی‌ها هستند، اما باید بدانند که یمن زنده است و کاملاً بر سواحل و تنگه باب المندب مسلط است و دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: رسول خدا به بیان قرآن الگوی بشریت است او نه تنها در مسائل دینی بلکه در همه زمینه‌ها برای همه بشریت الگوست. در این زمینه بنا بر روایات حضرت زهرا سلام الله علیها شبیه‌ترین افراد به پیامبر بوده است بنابراین ایشان نیز الگویی کامل برای مسلمین است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها معیار حق و باطل است و میزان الاعمال است. ما با تامل در رفتار و گفتار ایشان می‌توانیم معیار حق و باطل را به دست آوریم.

امام جمعه کرج گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها در خطبه فدکیه دستورالعمل‌های بسیاری برای همه زمان‌ها به مسلمین داده‌اند. یکی از مهم‌ترین این دستورالعمل‌ها این است که در همه شرایط نباید فریب دشمنان را بخوریم موضوعی که برای شرایط امروز ما بسیار مهم است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها مسلمین را از نفوذ قدرت‌های مشرکین بر حذر داشته‌اند.
او افزود: امروز جنگ نرم و جنگ ادراکی برای از بین بردن باورهای دینی به راه افتاده است و رهبر معظم انقلاب برای مقابله با آن به جهاد تبیین تاکید دارند امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ریشه‌های ناب اسلامی هستند و ما باید با تمام قوا در این جبهه در برابر آن‌ها بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن قدردانی از خدمات دولت در مبارزه با فساد گفت: دولت با قدرت در حال مبارزه با فساد و رانت است، اما این اقدامات کافی نیست و رگه‌های فساد در برخی موارد وجود دارد به ویژه در بخش کالاهای اساسی هنوز فساد به چشم می‌خورد و دولت باید با قدرت و در اسرع وقت با این مشکلات مقابله کند البته مبارزه با فساد باید از استان‌ها شروع شود.

امام جمعه کرج در بخش پایانی سخنان خود اشاره به ۲۵ آذر روز پژوهش گفت: امروز یکی از نیازهای کشور برای رفع مشکلات پژوهش‌های علمی است که می‌تواند در حوزه و دانشگاه صورت گیرد. اینجاست که نقش مهم وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی مورد تاکید امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار