مدیر حج و زیارت استان مرکزی از تدارک هفت کاروان با ظرفیت ۷۰۰ نفر برای متقاضیان به سفر معنوی حج عمره در استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 17 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علی اکبر زاور اظهار کرد:متقاضیان حج عمره می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام و پس از گرفتن کد و انتخاب کاروان و واریز وجه، گذرنامه را تحویل بگیرند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: ثبت‌نام برای حج عمره از ۲۲ آذرماه شروع شده و اعزام متقاضیان از این استان، ۱۰ دی‌ماه از فرودگاه حضرت امام(ره) تهران انجام می‌شود.

زاور با بیان اینکه، در هشت سال گذشته اعزام متقاضیان حج عمره متوقف بوده است، ادامه داد: سهمیه ایران برای حج عمره امسال ۷۰ هزار نفر است و در صورت افزایش، احتمال بیشتر شدن تعداد اعزامی مردم استان مرکزی به این سفر معنوی وجود دارد.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: در این سفر، هر زائر پنج شب در مدینه منوره و پنج شب در مکه مکرمه اقامت دارد.

زاور افزود: برابر دستورالعمل‌های مرکز پزشکی، همه حجاج پیش از سفر باید واکسن مننژیت را تزریق کنند و گذرنامه‌های آنان نیز حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه هزینه تقریبی این سفر برای هر نفر بین ۴۳۰ تا ۴۵۰ میلیون ریال متغیر است افزود:در صورتیکه استقبال از ثبت‌نام مقدماتی افزایش پیدا کند، تعداد کاروان‌های اعزامی به عربستان اضافه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار