نماینده شیراز با بیان اینکه اتاق بازرگانی بخش به‌طورکامل خصوصی است، گفت: در این میان باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اتاق بازرگانی خصوصی است و دولت حق دخالت در انتخابات و عملکرد آن را ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶ 08 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، سید حسین ذوالانوار بابیان اینکه انتخابات اتاق بازرگانی شیراز می‌تواند در توسعه اقتصادی فارس تأثیرگذار باشد اظهار داشت: این استان در مباحث اقتصادی دارای عقب‌ماندگی‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر جبران شود.
وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که دولت همواره نمی‌تواند در مباحث اقتصادی و ایجاد اشتغال نقش تأثیرگذاری ایفا کند و در این راستا بخش خصوصی است که باید وارد صحنه کمک به دولت شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش خصوصی فارس باید بیش از گذشته درصحنه ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری حضور داشته باشد یادآور شد: فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ایجاد اطمینان برای جذب سرمایه‌گذار لازم و ضروری است اما گروهی که باعث توسعه و پیشرفت خواهد شد بخش خصوصی است. ذوالانوار تصریح کرد: هرچند اتاق بازرگانی شیراز خدمات خوبی ارائه کرده اما باید قدرتمندتر از گذشته درصحنه حضور داشته باشد تا بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت فارس باشیم.
وی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه اتاق بازرگانی بخش به‌طورکامل خصوصی است، گفت: در این میان باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اتاق بازرگانی خصوصی است و دولت حق دخالت در انتخابات و عملکرد آن را ندارد.
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید مراقب بود که انتخابات اتاق بازرگانی شیراز با نگاه‌های سیاسی و حزبی همراه نشود.
ذوالانوار افزود: اعضای اتاق بازرگانی باید در این دوره از انتخابات دقت لازم را داشته باشند تا متناسب باسابقه فعالیت و به‌ویژه میزان اشتغال پایدار و سلامت عملکرد کاندیداها به آن‌ها رأی داده شود.
وی تأکید کرد: باید به یاد داشته باشیم که حفظ اخلاقیات از تمام خصوصیات یک کاندیدا واجب‌تر است که به‌طور مستقیم می‌تواند در انتخاب اعضا تأثیر داشته باشد و نباید تبلیغات انتخاباتی به شأن و منزلت این اتاق لطمه وارد کند.
ذوالانوار افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با انتخاب افراد توانمند و مؤثر اتاق بازرگانی جدیدپلی محکم میان بخش خصوصی، مجلس و دولت باشد تا شاهد ارتقا جایگاه بخش خصوصی فارس باشیم. نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرزمانی که بخش خصوصی وارد عمل شده همواره کمک به‌نظام و دولت کرده است.
وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در توجه ویژه به اقتصاد و فرهنگ ضرورت حضور و فعالیت اتاق‌های بازرگانی در اقتصاد مقاومتی لازم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار