نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسوولان دولتی دقت کنند زمین‌های الحاق شده به شهرها مخصوصاً شهرستان بجنورد را به مجموعه‌های خاص حاتم بخشی نکنند و این زمین‌ها را در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 22 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد که در محل مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسبه و کسانی که ارزاق مردم را تهیه می‌کنند حبیب الله هستند، اما موضوعی که متاسفانه برخی از این عزیزان رعایت نمی‌کنند سد معبری است که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شود.

وی گفت: برخی از خیابان‌ها متاسفانه مملو از وسایل فروش کسبه هستند و مانع عبور و مرور مردم شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولین هزار هکتار به شهر بجنورد اضافه شد که می‌تواند باعث شکسته شدن قیمت زمین در این شهرستان شود.

وی ادامه داد: کل مساحتی که به عنوان مساحت مسکونی در شهرستان بجنورد وجود دارد بیش از ۳ هزار هکتار است که افزوده شدن یک هزار هکتار عدد قابل ملاحظه‌ای است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دولت هم باید از قِبل این موضوع برای ساخت و ساز‌های مسکن ملی اقدام کند تا قیمت مسکن در این شهرستان کاهش یابد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دولت و مسئولین دقت کنند و این موضوع را به عنوان یک هشدار در نظر بگیرند که مانند مسئولین قبل این هزار هکتار را برای مجموعه‌های خاص حاتم بخشی نکنند و صرفاً برای مردم استفاده کنند.

وی بیان داشت: مجموعه‌های خاص در صورتی که به زمین نیاز دارند به اندازه نیاز آن‌ها زمین اعطا شود نه بیش از نیاز.

حجت الاسلام نوری گفت: مجموعه‌های خدمات رسان نیز در اسرع وقت برای خدمت رسانی به این محل‌هایی که به شهر بجنورد اضافه شده اقدام کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار