همزمان با شب یلدا و برای رسیدگی بهتر به برخی از خانواده‌های زندانیان نیازمند و با همکاری انجمن حمایت زندانیان تعداد ۵۰ بسته معیشتی و لباس زمستانه در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲ 23 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ، بیژنی مدیر کل زندان‌های استان با بیان این مطلب افزود: هر چند انجمن‌های سه گانه استان منبع درآمد مشخصی ندارند، ولی با کمک خیرین در آستانه شب یلدا به تعدادی از خانواده‌های نیازمند در سطح استان ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، رب گوجه قند و ماکارونی و... به ارزش ۵۰ میلیون تومان اهداء شد.

مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد در با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان حلقه مفقوده‌ای هستند که می‌بایست مورد توجه جامعه و نیکوکاران گردند؛ افزود: خنواده‌های زندانی که سرپرست آنان در زندان بسر می‌برند اگر حمایت مادی و معنوی نگردند در چرخه جرم و بزهکاری قرار می‌گیرند، چه بسا کمک‌های این چنینی و اهداء بسته‌های معیشتی می‌تواند تا حدودی رهگشای مشکلات مادی آنان باشد.

شایان ذکر آنکه انجمن‌های حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در دهدشت، گچساران و یاسوج آماده دریافت کمک‌های مردمی برای مساعدت به اینگونه خانواده‌های نیازمند می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار