نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که بهترین عملکرد را در حوزه مولدسازی داشته است، گفت: منتهی این عملکرد نباید ما را از ظرفیت‌های موجود غافل کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 23 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، به گزارش اوایل سال ارائه شده در همین جلسه در مورد اعتبارات و اختیارات ملی که می‌توان برای استان جذب کرد اشاره و اظهار کرد: خوب است که دستگاه‌های اجرایی گزارشی در این مورد ارائه دهند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که بهترین عملکرد را در حوزه مولدسازی داشته است، تصریح کرد: منتهی این عملکرد نباید ما را از ظرفیت‌های موجود غافل کند.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مولدسازی به نفع توسعه استفاده شود، افزود: با توجه به شناختی که از ظرفیت‌ها وجود دارد، اقدامات انجام شده در این حوزه به کندی در حال انجام است.
شایان ذکر است، در این جلسه طرح‌هایی بررسی و به تصویب رسید که اجرای طرح تولید ذغال از ضایعات منابع سلولزی، ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و اصلاح مساحت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از جمله آن‌ها بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار