مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از توزیع ۸۲۷ بسته معیشتی توسط جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در بین خانواده‌های نیازمند خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 24 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا شهرجردی افزود: ۸۲۷ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان در شب یلدا در بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار با مشارکت خیرین و داوطلبان در سراسر استان توزیع شد.
شهرجردی عنوان کرد: به همین مناسبت، طرح نیابت با هدف دیدار،تکریم و دلجویی از سالمندان با مشارکت جمعی از داوطلبان در شهرستان‌های دلیجان و تفرش نیز برگزار شد.

وی گفت: خیرین و داوطلبان در شب یلدا مهرورزی و بشردوستی را فراموش نکردند و با اهدای مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ،حمایت و همبستگی خود را در شب مهربانی‌ها نیز نشان دادند.

دکتر شهرجردی ضمن تقدیر از نیک‌اندیشی مهرورزان خیر هلال‌احمر در حمایت‌های پزشکی و تجهیز بانک امانات گفت: در آستانه شب یلدا به همت و همدلی خیرین هلال‌احمر تجهیزات پزشکی شامل تشک و تخت بیمارستانی به ارزش ۸۰ میلیون ریال خریداری و تحویل بانک امانات پزشکی شهرستان فراهان شد.

ایشان همچنین اظهار داشت: مبلغ ۶۸/۰۰۰/۰۰ ریال هزینه تعمیر و نگهداری یک دستگاه اکسیژن ساز و دو دستگاه ویلچر از تجهیزات پزشکی بانک امانات پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار