بالغ بر ۱۰۰ فقره ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در روستای امامه، از توابع بخس رودبارقصران شهرستان شمیرانات قلع‌و‌قمع و حدود ۸ هکتار از اراضی کشاورزی رفع تصرف شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 25 December 2023

بالغ بر ۱۰۰ ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شمیرانات تخریب شد

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات عصر دوشنبه چهارم دی ماه اظهار داشت: در راستای دستور مقام قضائی و مصوبه شورای تامین شمیرانات، در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، امروز در حضور نمایندگان مرجع قضایی، فرمانداری و نیروی انتظامی نسبت به برخورد با افرادی که بدون مجوز از کمیسیون تصبره یک ماده یک مستحدثات داشته‌اند، اقدام شد.

فائق فتحی با اشاره به بارش برف در منطقه خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی که در پی بارش رحمت الهی در مسیر اجرای احکام و قلع‌و‌قمع ایجاد شد، از هدف اصلی بازنمانده و تا پایان امروز بالغ بر ۱۰۰ مورد از ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز امامه شامل ویلا، دیوارکشی، فوندانسیون، محوطه سازی و ... تخریب و بالغ بر ۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی آزادسازی خواهد شد.

 وی با تاکید بر این‌که جهاد کشاورزی شمیرانات با هیچ‌کس تعارف ندارد، گفت: خط قرمز ما حفظ اراضی کشاورزی و امنیت غذایی مردم است. اگر کسی قصد ساخت‌و‌ساز در اراضی کشاورزی و باغات دارد، باید با مراجعه به جهاد کشاورزی ضوابط و تشریفات را طی کند تا با تخریب مواجهه نشود.

فتحی ابراز داشت: جهاد کشاورزی همراه کشاورز و همگام تولید‌کننده است و هیچ‌گاه خود را مقابل ایشان قرار نمی‌دهند؛ و به افرادی که قصد دلالی و تفکیک اراضی کشاورزی را داشته باشند، اجازه جولان نمی‌دهد و محکم در برابرشان ایستادگی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار