مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: سال گذشته به ٩٨٢ نفر مبلغی بالغ بر ١٨ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال به منظور کمک هزینه درمان در حوزه داوطلبین اعطا شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 26 December 2023

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: هر ساله پنجم دسامبر به عنوان روز جهانی داوطلبان در سراسر دنیا گرامی داشته می‌شود که روز گذشته (دوشنبه چهارم دی ماه) در کرمانشاه مراسم این روز برگزار شد.

وی افزود: در حوزه داوطلبان در استان کرمانشاه بیش از ١٠٣ هزار نفر عضو داوطلب داریم که تعدادی جوانان هستند و تعدادی هم داوطلبان بالای ٣۵ سال و امدادگران و نجاتگران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: نسبت به سال گذشته تعداد این گروه افزایش چشمگیری داشته است و استقبال خوبی از عضویت در این گروه شده است.

وی گفت: سال گذشته از طریق خیرین هفت هزار بسته معیشتی با قیمتی بالغ بر ٧۵ میلیارد ریال توزیع کردیم و ٩٨٢ نفر مبلغی بالغ بر ١٨ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال کمک هزینه درمان دریافت کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بحث اهدای خون از طریق امدادگران هلال احمر چهار هزار و ۴٢٢ واحد خون با هماهنگی و همکاری که سازمان انتقال خون داشته اهدا شده است.

وی گفت: ٣٠ پروژه داوطلبی اجرا شده که سه هزار و ٣٨۵ نفر از آن بهره‌مند شدند که بالغ بر ١٢ میلیارد ریال هزینه داشته است.

این مسئول ادامه داد: ٩ مورد کاروان سلامت وجود داشته که سه هزار و ١١٩ نفر از آن بهره‌مند شدند و بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بانک تجهیزات پزشکی ١۴ مرکز دارد که در سال جاری یک هزار و ۵٢ نفر از امکانات این مرکز بهره‌مند شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار