رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: ٩ استعداد برتر محلات کم‌برخوردار کرمانشاه در جشنواره زیر گنبد کبود شناسایی شده و مورد حمایت شهرداری قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 26 December 2023

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره «زیر گنبد کبود» در این محلات اجرا می‌شود.

وی افزود: در ایام فاطمیه برپایی جشنواره متوقف شد و از هفته آینده دوباره اجرای این جشنواره در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار کرمانشاه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره تا کنون در محلات «آقاجان» و «مراد آباد» شهر کرمانشاه اجرا و ٩ استعداد از این محلات شناسایی شده است.

وی گفت: در این جشنواره علاوه بر جشن و برنامه نشاط اجتماعی استعدادهای برتر شناسایی می‌شوند و مورد حمایت شهرداری قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول بیان کرد: این استعدادها در حوزه‌های ورزش، هنر، صنایع دستی، کارآفرینی و فضای مجازی هستند و امکانات و بسته‌های حمایتی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص احداث مراکز فرهنگی در این محلات خاطرنشان کرد: درخواست ایجاد ۶ سرای محله در این محلات به شورای شهر کرمانشاه ارسال شد و منتظر تصویب آن هستیم تا اقدامات لازم انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار