مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به منظور شرکت در همایش تخصصی_آموزشی «روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب» به شیراز سفر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 26 December 2023

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، افشار دارابی با هدف سفری یک روزه به استان فارس و شرکت در همایش تخصصی_آموزشی روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب دقایقی دوشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در سفر خود به شیراز ضمن اینکه با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ملاقات و گفتگو می کند، از نزدیک در جریان نحوه عملکرد کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس قرار خواهد گرفت.

افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در این سفر از نزدیک عملکرد رسانه ای و روابط عمومی های استان را بررسی و به تشریح انتظارات دولت از دستگاه‌های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای نظام می پردازد.

همایش تخصصی_آموزشی روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب با همکاری و هم افزایی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ستاد انتخابات استان فارس، شرکت گاز استان فارس و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک روز با حضور مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های سراسر استان فارس روز سه‌شنبه پنجم دی ماه در مرکز علوم استنادی جهان اسلام در شیراز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار