روابط‌عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی شهادت سردار«سید رضی موسوی»، از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 26 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، روابط‌عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی، از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان چنین آمده است: خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل‌بیت (ع) و حضرت امام خمینی (ره)، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

در ادامه این پیام آمده است: قطعا پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هم‌رزمان و هم‌سنگران شهیدش نبود.

معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار استان زنجان از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیاء الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است، ساعاتی قبل در پی حمله موشکی جنایت‌کارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به حومه دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید بزرگوار از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و اصالتاً زنجانی است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار