در پیامی؛
استاندار گیلان با صدور پیامی شهادت سردار «سید رضی موسوی» از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 27 December 2023

به گزارش تابناک گیلان اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی شهادت سردار «سید رضی موسوی» از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام استاندار گیلان به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل غاصب، جنایتی دیگر را رقم زد و موجب شهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام، سردار دلاور سید رضی موسوی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران قهرمان در سوریه و از جمله همرزمان شفیق سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شد.

امروز امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت این عزیزان نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی ارزشمند و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است و قطع یقین رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهید بزرگوار و دوستان و همرزمانشان، برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت داشته، این اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را محکوم می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار