کد خبر: ۱۱۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۸ 28 December 2023

به گزارش تابناک، اتفاقی که چندماه پیش در جریان مسابقات قهرمانی جهان در صربستان موجب محرومیت گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد، اینبار در رقابت‌های داخلی نیز تکرار شد تا مشخص شود مشکلات انضباطی در کشتی ما ریشه دوانده است.

بر اساس این گزارش ، سعید عبدولی ملی‌پوش سابق و جنوبی، و چهره جنجالی کشتی فرنگی ایران برای چندمین‌بار مسابقات داخلی را به دعوا و زدوخورد کشید تا مشخص شود احکام سابق و بخشش‌های گذشته برای او درس‌آموز نبوده است.

 در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، در جریان دیدارهای مهم امیر عبدی دارنده مدال های برنز جوانان و امیدهای جهان در یکچهارم وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدولی یکی از برادران سعید عبدولی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک رفت که عبدولی با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

پس از این باخت، سعید عبدولی چهره شاخص کشتی ایران که به عنوان مربی برادرش را هدایت می کرد بار دیگر دست به حاشیه سازی زد و شدیدا جو سالن را به هم ریخت.

عبدولی به همراه کرامت عبدولی برادرش به سمت میز داوران هجوم بردند و با الفاظ زشت به آنها اعتراض کردند. در این هنگام ماموران نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی وارد این معرکه شدند و جلوی برادران عبدولی را گرفتند.

با این وجود آنها همچنان دست بردار نبودند، بارها به سمت داوران برگشتند و با الفاظ ناشایست اعتراض کردند.

در این هنگام سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال گرفتن عکس و فیلمبرداری از این اتفاقات بودند هجوم برد و به آنها گفت تلفن همراه‌تان را به من بدهید اما وقتی با مخالفت آنها روبرو شد با به کار بردن الفاظ رکیک خطاب به آنها گفت: تف به ذات همه شما!

تماشاگران و کادر فنی تیم ملی نیز شدیدا از اتفاقات بوجودآمده ابراز گلایه و تاسف کردند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار