مسؤول کمیته مردمی شهرستان‌ها و امور استان‌های چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال با الگوگیری از راهیان نور در بحث راهیان مقاومت گروه‌های مردمی در ۶ یادمان مستقر شدند و برای کاروان‌ها و زائران جهت تشرف به این یادمان‌ها ارائه خدمات می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 28 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، عزیز زارعی مسؤول کمیته مردمی شهرستان‌ها و امور استان‌های چهارمین سالگرد شهید سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته مردمی شهرستان‌ها و امور استان‌های ستاد مردمی سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از سومین سال شهادت حاج قاسم شکل گرفت و طبق منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند قضایای شهید سلیمانی مردمی هست، ستاد مردمی با هدف شناسایی ظرفیت‌های مردمی و طراحی عملیات برای نقش آفرینی همه اقشار مردم در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها شروع به‌کار کرد.

وی بیان داشت: در تمامی شهرستان‌ها ستاد‌های مردمی سالگرد شکل گرفته و با هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی که به‌عنوان پشتیبان این حرکت مردمی در سطح شهرستان‌ها هستند، کار‌ها پیش می‌رود.

زارعی اضافه کرد: یکی از اهداف این بود که سالگرد شهید و جریان مقاومت با نقش آفرینی مردم در تمامی شهرستان‌ها حتی روستا‌ها برگزار و مردم از اقشار مختلف با نظر و سلیقه‌های مختلف حول موضوع حاج قاسم دور هم جمع شده و کنشگری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم با الگوگیری از راهیان نور در بحث راهیان مقاومت گروه‌های مردمی در ۶ یادمان مستقر شدند و برای کاروان‌ها و زائران جهت تشرف به این یادمان‌ها ارائه خدمات می‌کنند، که در این یادمان سیر محتوای مقاومت و نقش حاج قاسم در دفاع مقدس را می‌توانند مشاهده کنند.

زارعی به معرفی یادمان‌ها پرداخت و عنوان داشت: این یادمان‌ها، شامل یادمان شهید بیاضی‌زاده در انار است، یادمان شهدای لاهیجان در رفسنجان، یادمان شهید الله‌ددادی در پاریز سیرجان، یادمان شهدای خانوک شهرستان زرند، یادمان شهدای قنات ملک در شهرستان رابر و یادمان حاج یونس زنگی‌آبادی هستند و ان‌شاءالله این یادمان‌ها فعالند و از همه کاروان‌ها و زائران جهت حضور و زیارت این یادمان‌ها دعوت می‌شود.

وی متذکر شد: عزیزانی که دوست دارند در کمیته شهرستان‌ها و امور استان‌های چهارمین سالگرد حاج قاسم خادمی کنند، به سایت دیار مرد میدان در قسمت ستاد مردمی و کمیته شهرستان‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند ما از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار