کد خبر: ۱۱۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 29 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تاخیر چند ساله برای منطقه آزاد شدن حاصل تخریب‌های درونی بوده است، باید فضای رفاقتی بین بنادری که منطقه آزاد شدند حاکم باشد.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجیدرضا فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران، ضمن گرامیداشت ایام، اظهار کرد: هم منطقه آزاد تجربه اول مازندران است و هم برای آقای فولادی اولین تجربه مدیریتی در حوزه منطقه آزاد است.

وی افزود: توفیقات شما در پیاده کردن سیاست‌های اقتصاد دریامحور که چندی پیش توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: منطقه آزاد فواید و منافعی و آسیب هایی دارد که شما سعی کنید این آسیب‌ها اینجا به‌وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: در مازندران سه الی چهار بندر جزو مناطق آزاد شدند سعی کنید اینها با هم رفیق باشند و زیرپای یکدیگر را خالی نکنند تاخیر چند ساله برای منطقه آزاد شدن حاصل تخریب‌های درونی بوده است،سعی کنید فضای رفاقت در این مناطق حاکم باشد.

این مسئول خواستار شد: طرح و برنامه خودتان را برای رشد مازندران و تسهیل صادرات و نه واردات که معمولا رانت‌خواران خودشان واردات را تسهیل می‌کنند، داشته باشید.

وی در پایان اذعان داشن: صادرات اقلام کشاورزی، باغ و دام، به خصوص کشورهای اطراف که زیرساخت های صادراتی برایشان فراهم است اهمیت دارد، باید با مسئولان رفاقت و ارتباط خوبی داشته باشید. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار