رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مشکلات بیش از ۲۵ نفر از مراجعین به دادگستری چایپاره را رسیدگی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی همراه در دومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی چایپاره با برپایی ملاقات مردمی با بیش از ۲۵ نفر از مراجعین به این دادگستری دیدار چهره به چهره کردند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی همراه در اولین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی چایپاره از دادگستری بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید با حضور در تمامی شعب رسیدگی و اجرای احکام و گفتگو با همکاران و تعدادی از مراجعین و بررسی پرونده‌ها و سامانه مدیریت پرونده ضمن عرض خدا قوت به همکاران از نزدیک در جریان کم و کیف امور، خدمت رسانی و تکریم مراجعین قرار گرفتند.

بررسی عملکرد حوزه از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی ۱۴۰۲، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آراء، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، اقدامات صیانتی از حقوق بیت المال و منابع طبیعی و کمبود‌ها و نیاز‌ها از لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان و همراهان در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار داده و ارشادات و دستورات لازم را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار