فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: اتحاد مردم کرمانشاه زبانزد خاص و عام است و آنها همواره با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر ایستاده‌اند‌.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 02 January 2024

اتحاد مردم کرمانشاه زبانزد خاص و عام استبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، جلسه هدایت و روشنگری حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه که صبح امروز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) با ریاست سرهنگ غلامعلی یاربیگی، حجت الاسلام کماسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و مسئولان بسیج اصناف به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد.

یاربیگی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضور حداکثری و بصیرت مدار مردم را پای صندوق های رای، لازم دانسته و خاطر نشان کرد: اعتماد مردم از سرمایه های اجتماعی بزرگ برای انقلاب است، لذا در بحث انتخابات، اعتماد این سرمایه اجتماعی، مدنظر قرارگرفته، از این رو تمام کاندیداها از گزینش های شورای نگهبان و دستگاههای امنیتی گذر‌ کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، با توجه به اهمیت داشتن حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: همواره وحدت متقابل رهبری و مردم رکن اساسی و مهم پایداری انقلاب بوده، همین وحدت سبب مایوس شدن دشمنان نظام است، آنها انتظار نداشتند انقلاب اسلامی ۴۵ سال با بصیرت، عزت، استوار و مقتدرانه پیشروی کند.

یاربیگی، خصلت نیکوی اتحاد مردم کرمانشاه را زبانزد خاص و عام دانست و گفت: مردم استان کرمانشاه با وجود گوناگونی اقوام و زبان همواره باهمدلی و اتحاد در حفظ ارزشهای انقلاب و سرنوشت کشور سهیم بوده اند، این مردم فهیم و شجاع می خواهند انقلاب اسلامی با پایداری و قدرتمندانه در مقابل مستکبران ایستادگی کند.

یاربیگی، با مدنظر قرار دادن انتظارات مردم از دولت برای بسترسازی زیربنایی رشد و پیشرفت، در ادامه افزود: تمام تلاش ما این است که برای رضایت مردم، و تکامل مراحل پیشرفت، زیر ساخت های لازم را ایجاد و تکمیل کنیم، در همین راستا دولت برای احیای کارخانه ها و صنایع راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، اقدامات اساسی و نتیجه بخشی انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار