امام جمعه سنندج گفت: سپاه در تمامی عرصه‌ها بخصوص کمک به نیازمندان اقدامات ویژه‌ای انجام داده و این خدمات بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 02 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا الگوی بی‌نظیر بانوان و مرکز ایثار و از خودگذشتگی بودند.

وی تصریح کرد: عشق و ارادت اهل سنت و خاصتا مردم کردستان به اهل بیت به ویژه دخت پیامبر مکرم اسلام مثال‌زدنی و ویژه بوده است.

امام جمعه سنندج افزود: حضرت فاطمه زهرا نمونه بی‌نظیر یک دختر، یک همسر و یک مادر کامل و بی‌نظیر هستند که انتظار می‌رود بانوان مسلمان با جاری و ساری کردن سیره آن حضرت در زندگی سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

ماموستا رستمی با تبریک ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل با نفس مسیحایی خود نظامی را در ایران به پیروزی رساند که موجب بیدار شدن دل‌های خفته و احیای ارزش‌های اسلامی شد.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و ایثارگری در این میدان، ایستادگی در برابر ظلم و مقابله با استکبار را به ما آموخت.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امروز مسئله غزه و فلسطین و شرایط مسلمانان بی‌گناه در سرزمین نخستین قبله مسلمانان از مهم‌ترین مسائلی است که در عرصه جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

ماموستا رستمی گفت: اسرائیل با استفاده از تمام توان و تجهیزات نظامی خود و کشورهایی حامی‌اش زنان و کودکان بی‌دفاع را بمباران می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه در کنار سایر خدمات ارزشمند خود از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون همزمان با شیوع کرونا توزیع کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار داد و اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده که بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: توزیع کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان بعد از شیوع کرونا ادامه داشته و توانسته کمک خوبی به محرومین و نیازمندان داشته است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امروز دشمن تنها از قدرت نظامی نمی‌ترسد ترس اصلی دشمنان از اتحاد و انسجام ملت ایران است که عامل اصلی برای نقش برآب شدن توطئه‌های آنان شده است.

به گفته وی، امروز ایران اسلامی با پیمودن پله‌های اقتصاد پویا و کارآمد موجب خشم دشمنان شده است و این به معنی انتخاب درست مسیر است همه باید دست در دست هم برای ایرانی مقتدر در تمام عرصه‌های، نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و...تلاش کنیم.

امام جمعه سنندج به اهمیت کمک به نیازمندان از دیدگاه اسلام و پیامبر مکرم اسلام گریزی زد و تصریح کرد: رسول مکرم اسلام می‌فرماید کسی که در راستای رفع مشکل و نیاز همنوع خود تلاش کند ثواب و ارزش بیشتر از انجام اعتکاف دارد.

وی گفت: قرآن کریم خطاب به انسان می‌فرماید در حق دیگران نیکی کنید همانگونه که پروردگار در حق شما نیکی می‌کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار