لحظاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد. نیروهای حافظ امنیت در حال حاضر مشغول خلوت کردن مسیر گلزار شهدای کرمان هستند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 03 January 2024

به گزارش تابناک قم، لحظاتی پیش در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد.نیروی‌های امدادی در حال کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این حادثه هستند.

چهارشنبه 13 دی 1402 در مسیر گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد. دقایقی پس از بروز این سانحه، انفجار دوم در درگاه قلی بیگ رخ داد که به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور 103 شهید و ١٧٠ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک بیان کرد: حادثه رخ داده عملیات انتحاری از سوی دشمن بوده و قطعا اسرائیل یکی از عوامل آن به حساب می‌آيد، اتفاقی که بی‌ارتباط با ترور فرمانده حماس نیست.

وی ادامه داد: این حمله توسط بدخواهان ملت برای ناامن کردن مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داده است. مردم بیش از 80 کشور برای زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمدند. دشمنان در صدد تضعیف جهان اسلام هستند و به راه‌های مختلف برای آسیب زدن به جامعه اسلامی متوسل شدند. 
جلالی افزود: همانطور که در غزه هم مشهود است کودک‌کشی روند رژیم صهیونیستی است و در انفجار فعلی نیز کودکان و زنان ایرانی را مورد هدف کورکورانه خود قرار داده است. 
دشمنان ایران از چنین اجتماعاتی می‌ترسند

فریدون عباسی، عضو کمیسیون امنیت انرژي مجلس، نیز در گفتگو با تابناک بیان کرد: با توجه به سوابق خرابکارانه دشمن این موضوع قابل پیش‌بینی بود. دشمنان ایران از اجتماعات اینچنینی می‌ترسند. نباید انتظار داشت که این حوادث تکرار نشود.

وی ادامه داد: ابتکار عمل همواره در دست طرفی است که حمله می‌کند. بنابراین یک سهل‌انگاری از سوی نگهبانان یا نیروهای امنیت منجر به بروز چنین حوادثی می‌شود. حتی ممکن است در طولانی مدت دشمن برای تحقق اهداف خود نفوذی‌هایی را در ریشه انتظامی و امنیتی کشور وارد کند. بنابراین باید به صورت قاطعانه با چنین حوادثی برخورد کرد تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار