کد خبر: ۱۱۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 03 January 2024

ناصر دانشفر:

بار دیگر راهبرد ضد‌انسانی و مغایر با حقوق‌بشر ترور برای نیل به هدف یا مقاصد، توسط عده‌ای حیوان صفت بکار گرفته شد.
باور من این است که آدمها محال است با تحمیل مرگ آنی به عده‌ای بیگناه، قادر به ساختن مدینهٔ فاضله باشند. انسان اگر از انسانیت بویی برده باشد، هرگز نمی‌تواند رسم ناصواب به غافل کشتن مردم کوچه و بازار را، به عنوان شیوه و راه و روش مبارزاتی بکار گیرد.
پس تردیدی در محکومیت این عمل وحشیانه و تروریستی نیست و بنده خود را به عنوان یکی از شهروندان این مرز و بوم موظف می‌دانم که آن را با تمام وجود محکوم نمایم. اما از همین مقام و جایگاه تقاضا دارم که مسئولان امنیتی کشور برای یکبار هم که شده قبول مسئولیت کنند و بدلیل اهمال و قصور در انجام وظیفه استعفا کنند.
مردم ایران سالهاست که به نوع مواجههٔ متصدیان مأمور حفظ امنیت خویشتن آشنایند و از قبل باخبرند که چون همیشه وعدهٔ پوچ انتقام سخت را از زبان حضرات خواهند شنید. گیریم که چنین کنید و دمار از روزگار این تروریست‌های قاتل برآورید، آیا دهها هموطنی که زندگی از دست داده‌اند حیات خود را بازپس می‌گیرند؟ آیا سینه‌های مالامال از اندوه خانوادهٔ آنان آرام خواهد گرفت و آیا اصولاً مردم شما را برگزیده‌اند که از گرگهای خون‌آشام جا بمانید و پس از پاره‌پاره شدن پیر و جوان سرزمین مادری، به فکر تلافی کردن جنایت آنان بیفتید؟
مدت‌های مدید، یک‌یک ناکارآمدی نظامتان را با به رخ کشیدن امنیت بر فرق مخالفان طریقهٔ حکومتداری خود زدید. اگر به سیاههٔ  عملیات خرابکارانه در یکدههٔ اخیر نگاهی بیندازید و اگر ذره‌ای انصاف در وجودتان باشد، محال است که بتوانید مدعی گردید که مردم این کشور برای زندگی از امنیت برخوردارند.
آری در همین مدت کوتاه هزاران نفر یا به دست شما به دیار باقی روانه شده‌اند و یا به دست این از خدا بی‌خبران تکه‌تکه گردیده‌اند.
آنقدر در این کشور امنیت وجود دارد که هم الان که این را می‌نویسم به خود می‌گویم، بعید نیست بیایند و تو را نه برای ارتکاب این عمل شنیع که به خاطر انتقاد از سهل‌انگاری خود دستبند بزنند و ببرند.
راستی باید از مسئولان بی‌مسئولیت نظام مقدس بپرسم با این مردم چه کرده‌اید که هر رذالتی که در کشور اتفاق می‌افتد، فوراً گروهی انگشت اتهام را به سوی شما نشانه می‌روند؟
آرزو می کنم خداوند به شمایان این توانایی را عرضه کند که بتوانید در برهه‌های اینچنینی به استعفا و عذرخواهی از خلایق هم فکر کنید و از ابراز وعده‌هایی چون انتقام سخت که از پس آن برنمی‌آیید، پرهیز نمایید.
در پایان به خانواده‌های قربانیان تسلیت عرض نموده و با آسیب‌دیدگان این حادثهٔ شوم ابراز همدردی می‌نمایم.

عزت زیاد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار