یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان خواستار شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل خرابکار و مزدوران دشمن در حادثه تروریستی استان کرمان شد و گفت: مجروح شدن و شهادت شماری از هموطنان در حاشیه مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط افراد تروریست به شدت محکوم است.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 04 January 2024

به گزارش تابناک از سیستان و بلوچستان، سردار محمد شاهوزهی ضمن تسلیت شهادت شماری از هموطنان در پی اقدام تروریستی در حاشیه برگزاری چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این اقدام خونبار و دردناک که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنان در مراسم باشکوه سالگرد سردار دلها شد، قلب تمام مردم سیستان و بلوچستان و ایران را جریحه دار کرده است و ما ضمن محکوم کردن این حادثه فجیع، خواستار شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل خرابکار و مزدوران دشمن هستیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران تاکنون چندین هزار شهید را تقدیم راه اسلام، انقلاب و میهن کرده اند و همچنان در این مسیر حرکت می کنند و گرچه داغدار عزیزان از دست رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و انتقامی سخت از دشمنان خواهند گرفت.

سرطایفه شاهوزهی گفت: تمام مردم بلوچ و اهل سنت از حادثه تروریستی استان کرمان در نگرانی و پریشانی به سر برده و با خانواده های داغدیده همدردی می کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم عوامل این حادثه غمبار هر چه سریع‌تر شناسایی، دستگیر و به مجازات برسند.

این سرطایفه ادامه داد: شهید حاج قاسم فاتح قلوب میلیون‌ها مردم در کشور و خارج از مرزها است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از نام حاج قاسم بیشتر از زنده بودن این فرمانده دلاور ترس و واهمه دارد و از اینکه میلیون‌ها سلیمانی ادامه دهنده راه و مکتب سلیمانی هستند بیش از پیش می‌ترسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار