مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اعزام کاروان‌های حج عمره استان کرمانشاه به تعویق افتاده و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 04 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین سعید کریمی‌خو  اظهار کرد: نخستین پرواز حج عمره استان کرمانشاه شامل ۱۲۰ نفر از اهل سنت است که زمان پرواز این کاروان به تعویق افتاده و متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: پرواز کاروان دوم هم متعلق به اهل سنت است و ۹۴ نفر از اهل سنت با این کاروان به حج عمره مشرف می‌شوند و پرواز کاروان‌های سوم و چهارم حج عمره استان نیز به ترتیب شامل ۹۰ و ۱۴۲ نفر از افراد اهل تشیع است که زمان دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون استان کرمانشاه چهار کاروان زیارتی برای حج عمره دارد و در حال رایزنی هستیم یک الی ٢ کاروان دیگر برای استان کرمانشاه فراهم کنیم.

کریمی‌خو ادامه داد: ثبت‌نام حج تمتع از پانزدهم دی ماه آغاز می‌شود و اولویت پیش ثبت‌نام با افرادی است که فیش ۲۰ الی ۲۹ اسفند سال ۱۳۸۵ را دارند.

وی افزود: اگر تعداد کاروان‌ها به حد کافی نرسد اولویت دوم یعنی افرادی که فیش ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ را دارند فراخوان می‌شوند و اولویت سوم با افرادی است که فیش ۳۱ تیر ۱۳۸۶ را دارند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اگر ظرفیت کاروان‌های حج تمتع تکمیل نشود افرادی که فیش یکم مرداد ماه ۱۳۸۶ را دارند فراخوان می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: افرادی که دارای فیش هستند باید به سامانه https://reserve.haj.ir/(S(ibkcof30ggxlkmvvbhlhtady))/ مراجعه کرده و اطلاعات خود را به‌روز کنند.

کریمی‌خو تشریح کرد: افرادی که متقاضی شرکت در حج عمره هستند باید از زمان اعزام هفت ماه گذرنامه آن‌ها اعتبار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که امسال می‌خواهند در حج تمتع شرکت کنند باید گذرنامه‌ آن‌ها تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۳ اعتبار داشته باشد و در غیر این صورت باید برای تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار