رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی با شهادت‌ بیدار می‌شوند، ما اهل شهادتیم و مایوس و ناامید نمی‌شویم.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 04 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس حشمت‌الله قنبری‌همدانی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در اجتماع مردمی محکومیت حادثه تروریستی کرمان که در حسینه ثاره‌الله سپاه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دنیای اسلام و انسانیت به شهید سلیمانی نیاز بیشتری دارد تا سردار سلیمانی؛ دنیا دیگر برای حاج قاسم تنگ بود، دنیاها باید با قاسم سلیمانی وزین می‌شد.

وی ادامه داد: حاج قاسم باید همانگونه که امروز ظهور و بروز پیدا کرده، آشکار می‌شد. سردار دل‌ها یک یگانگی پیدا کرده که به جزء با شهادت، آشکار نمی‌شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه توصیفات خود از سردار حاج قاسم سلیمانی از وی به عنوان رزمنده‌ای رشید و فرمانده‌‌ای نترس و پیشرو یاد کرد و افزود: تعلق و دلبستگی او به ولایت‌فقیه ریشه‌دار و مبتنی بر اعتقادات ناب اسلامی و انقلابی بود.اجتماع مردمی کرمانشاه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

 

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در سختی‌ها و تنگناها برادر مردم بود، پیمودن این مسیر(مکتب قرآن و اهل بیت) که قاسم سلیمانی طی کرد تا حاج قاسم دل‌های مومنان شود، مرد خود را می‌خواهد.

*حاج قاسم کلید واژه و رمز عبور برای رسیدن به همه حریم‌های مقدس است

قنبری‌همدانی ادامه داد: حاج قاسم مسیر نیست، مقصد است؛ سردار دل‌ها نفر و سازمان نیست، مکتب است؛ قاسم سلیمانی یک نام در شناسنامه، یک پدر در خانه، یک شهروندان در شهر، یک همسایه در کوچه نیست، او کلید واژه و رمز عبور برای رسیدن به همه حریم‌های مقدس است.

این استاد دانشگاه افزود: حاج قاسم ایران را حرم می‌دانست و خود را سرباز، از فرمانروای حرم فرمان می‌گرفت بی چون و چرا، فقط اطاعت می‌کرد.

وی تأکید کرد: تعدادی از این ویژگی‌ها را رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس و مدافعین از حریم اهل بیت(ع) داشته و دارند؛ به‌حمدالله ایران از برکات این چنین شخصیت‌هایی برخوردار است.

*شهید سلیمانی علم هدایت است

قنبری‌همدانی اضافه کرد: بعد از شهادت حاج قاسم همه معادله‌ها نسبت به او جابه‌جا شد چون از همه توصیفاتی که درباره او می‌شد، بالاتر بود. قاسم سلیمانی پرچم هدایت بود و بعد از شهادت علم هدایت شد.


اجتماع مردمی کرمانشاه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

 

وی اظهار کرد: چهار سال بعد از شهادت مظلومانه او؛ قاسم سلیمانی نزدیک‌تر و آشناتر شده؛ قبر حاج قاسم امروز تبدیل به زیارتگاه مقدس برای عاشقان شده بطوریکه حرم وی قابل تحمل برای مستکبران و دشمنان نیست به‌طوریکه بزدلانه زائران وی را ترور می‌کنند چون به این باور رسیده‌اند که حاج قاسم از همیشه به آن‌ها نزدیک‌تر شده، دیگر به پایان راه رسیده‌اند. 

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی با این شهادت‌ها بیدار می‌شوند، ما اهل شهادتیم و  مایوس و ناامید نمی‌شویم. امروز پرده از چهره بزک کرده لیبرال دموکراسی غرب برداشته شده و مردمان غرب‌نشین شرم‌زده سران خود هستند.

*ادامه حیات رژیم صهیونیستی خیانت به انسانیت است

وی خاطرنشان کرد: امروز سرآغاز فصل بیداری اسلامی و انسانی است، فاجعه‌آفرینی نظام سلطه از قدرت نیست بلکه از عجز و ناتوانی است. نابودی رژیم جعلی صهیونیست نزدیک است چون همگان باور دارند که ادامه حیات رژیم صهیونیستی خیانت به انسانیت است. اسرائیل از صحنه روزگار برچیده خواهد شد و حیثیت آمریکا در زیرپای رزمندگان مقاومت اسلامی لگدمال خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار